ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118771
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۳۳
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
اصفهان| اعزام 400 نیروی جهادی برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان

اصفهان| اعزام 400 نیروی جهادی برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان

– اخبار استانها – سرهنگ پاسدار علی مقواساز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون اقدامات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در امدادرسانی به اهالی مناطق سیل زده جنوب کشور اظهار داشت: مجموعه سپاه صاحب الزمان (عج) و یگان‌های مستقر در سپاه اصفهان فعالیت‌های مختلفی را در سیستان و بلوچستان انجام دادند که […]

– اخبار استانها –

سرهنگ پاسدار علی مقواساز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون اقدامات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در امدادرسانی به اهالی مناطق سیل زده جنوب کشور اظهار داشت: مجموعه سپاه صاحب الزمان (عج) و یگان‌های مستقر در سپاه اصفهان فعالیت‌های مختلفی را در سیستان و بلوچستان انجام دادند که این اقدامات به 5 بخش مختلف تقسیم می‌شود.

وی تصریح کرد: در گام نخست همه شهرستان‌های استان ستادی را برای کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان آماده کرده و همچنین گروه‌های جهادی محله محور نیز در تمام شهرستان‌ها فعال شدند و بالغ بر 2 میلیارد تومان کمک مالی نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است که همه روزه خودروهایی از سپاه اصفهان این کمک‌ها را به استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان خاطرنشان کرد: گام دوم اقدامات سپاه استان اصفهان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده است که 15 گروه جهادی مستقل بالغ بر 400 تن از جوانان مومن، انقلابی و متعهد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند که همگی از ادامه دهندگان راه حاج قاسم سلیمانی هستند.

بهسازی 120 کیلومتر جاده مواصلاتی توسط گروه 40 مهندسی صاحب‌الزمان (عج)

وی ادامه داد: این گروه بیماران صعب‌العلاج منطقه سیستان و بلوچستان را به اصفهان منتقل می‌کند و تحت درمان قرار می‌دهند که ساخت مسجد، مدرسه و بازسازی منازل در دستور کار این گروه جهادی قرار دارد و نزدیک به 2 سال است که در این منطقه مشغول به فعالیت است و در زمان وقوع سیل نیز خدمات ویژه‌ای انجام داده‌اند.

سرهنگ مقواساز در ادامه به گام بعدی اقدامات سپاه استان اصفهان در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان که فعالیت‌های یگان‌های مستقر در استان اصفهان است اشاره و بیان کرد: گروه مهندسی 40 صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و یگان‌های زمینی مستقر در استان، 120 کیلومتر از جاده‌های مواصلاتی در روستاهای زیرآب رفته و آسیب دیده منطقه را در بخش “پلان و پارو” بهسازی و آماده‌سازی کرده‌اند و همچنین منطقه وسیعی از زمین‌های کشاورزی آسیب‌دیده را از آب تخلیه کرده‌اند. همچنین بیمارستان سیار شهید صدوقی با دستگاه‌های مجهز نیز در منطقه مستقر است که مشغول خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان است.

گزارش ویدئویی تسنیم| خشت‌‌ مهربانی گروه‌های جهادی ‌در مناطق سیل‌زده‌‌ سیستان و بلوچستان؛ جهادگرانی که آرامش را هدیه می‌دهندواگذاری 6

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن