ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118830
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۷:۳۷
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
عزاداری ایام فاطمیه در صداوسیمای آذربایجان شرقی

عزاداری ایام فاطمیه در صداوسیمای آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در صدا و سیمای آذربایجان شرقی برگزار شد. در این مراسم کارکنان و مسئولان صدا وسیمای استان در مسجد بلال به عزاداری پرداختند […]

عزاداری ایام فاطمیه در صداوسیمای آذربایجان شرقیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در صدا و سیمای آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم کارکنان و مسئولان صدا وسیمای استان در مسجد بلال به عزاداری پرداختند و یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام  بنابی گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب حضرت فاطمه (س) است که خود را وقف اسلام و ولایت کرده بود.

او افزود: سردار سلیمانی با حضور خود، جبهه مقاومت را در کشور‌های عراق، سوریه، لبنان و یمن احیاء کرد و از برکت خون این شهید حماسه‌ای تاریخی در جریان تشییع وی به پا شد و جریان جهانی مقاومت را در کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی به راه انداخت.

حجت‌الاسلام بنابی سردار سلیمانی را شخصیتی غیر حزبی دانست که هیچ‌گاه وارد بازی‌های جناحی نشد و تمام تلاش خود را به کار بست تا کشور را هر روز سربلندتر کند.

او سردار سلیمانی را تربیت شده مکتب حضرت زهرا (سلام الله علیها) دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی عامل مهم حفظ امنیت کشورمان بود و رهایی مردم کشور‌های مظلوم را از چنگ استکبار جهانی هدف خود می‌دانست.

او افزود: در مدح شخصیت حضرت زهرا (سلام الله علیها) همین بس که ایشان خطبه‌ای در حمایت از امامت و ولایت بیان فرمودند که اوج و عمق حکمت و شجاعت زهرای مرضیه (س) را مشخص می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن