ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118898
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال آمریکا را ذله کرد

حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال آمریکا را ذله کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا گفت: حاج قاسم سلیمانی دنبال تیر‌ها می‌گشت نه اینکه تیر‌ها به دنبال او بیایند او  با بصیرت و چشم باز، تیر‌ها را می‌دید و شناسایی می‌کرد و دل‌ها را خرید و دشمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا گفت: حاج قاسم سلیمانی دنبال تیر‌ها می‌گشت نه اینکه تیر‌ها به دنبال او بیایند او  با بصیرت و چشم باز، تیر‌ها را می‌دید و شناسایی می‌کرد و دل‌ها را خرید و دشمن و داعش را نابود کرد.

او افزود: سردار ۴۰ سال آمریکا را ذله کرد و آمریکایی‌ها سالیان سال است که علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کند و ما به خوبی طرح آمریکایی‌ها را در منطقه شناسایی کردیم، اما ابعاد داعش و جنایت‌های این گروهک تروریستی هنوز به خوبی در کشور و منطقه ترسیم نشده است.

خادم سیدالشهدا بیان داشت: اگر تدبیر رهبری نبود داعش امروز در مرز‌های ما بود و داعش در چاه‌های آب مردم سوریه و عراق سم می‌ریخت و میوه‌ها را مسموم می‌کرد و این قدرت جمهوری اسلامی بود که داعش را زمین‌گیر و نابود کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا ادامه داد: قاسم هنوز در برابر استکبار ایستاده و تشییع پیکر پاک سردار در تاریخ بی نظیر بود  شهادت او بسیاری را از خواب بیدار کرد و تکلیف ما حفظ وحدت است و وحدت را زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی یاد گرفتیم.

این مقام مسئول گفت: در دوران دفاع مقدس همه را راهی می‌کرد و بعد خودش می‌آمد و در دوران جنگ در سوریه هم همین طور بود و مدیران ما باید یاد بگیرند که وقتی دستوری دادند باید تا آخر بایستند که ببینند کار تا آخر انجام شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن