ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119091
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره ۹۷۶ شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد و سپهبد شهید سلیمانی در مصلای یاسوج

برگزاری یادواره ۹۷۶ شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد و سپهبد شهید سلیمانی در مصلای یاسوج

 گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی محمدی در نشست خبری با تبریک دهه فجر و گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام به کشور، شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت را تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: این شهادت باعث شد روحیه و توان جدیدی در بدنه دولت‌های اسلامی و کشورهای منطقه دمیده […]

 گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی محمدی در نشست خبری با تبریک دهه فجر و گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام به کشور، شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت را تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: این شهادت باعث شد روحیه و توان جدیدی در بدنه دولت‌های اسلامی و کشورهای منطقه دمیده شود.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همانطور که شهادت امام حسین(ع) تاثیر و نقش مهمی در زنده نگه داشتن اسلام داشته شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به اندازه حیاتشان مثمرثمر و جریان‌ساز بوده و از این به بعد باید مکتب سلیمانی ترویج داده شود و نباید اجازه دهیم نقش این شهید کمرنگ شود.

 فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره ۹۷۶ شهید عشایر استان و گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: قبلا تعداد شهدای عشایر ۳۷۶ نفر اعلام شد اما چون استان کاملا عشایری است و همه مناطق دارای ناحیه مقاومت هستند تعداد شهدای استان ۹۷۶ مورد اعلام شد.

 وی با بیان اینکه اولین یادواره شهدای عشایر استان روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ صبح در مصلای یاسوج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد و سردار سیف رئیس سازمان عشایر کشور مهمان این برنامه است.

 وی با بیان اینکه نمایشگاه تولیدات فرهنگی و عشایری در کنار یادواره برپا است، گفت:  فاطمه عبادی و آرمان امیدی دو تن از مهمان‌های این برنامه است که از نسل جوان برای حضور در این برنامه دعوت می‌شود.

وی به سایر برنامه‌های عشایر در دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: نشست‌های روشنگری برای انقلاب و شهدا و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری در انتخابات که هر انتخاباتی علاوه بر اینکه چه کسی انتخاب شود حضور مردم برگ برنده است و سرکشی ازخانواده شهدا از جمله برنامه‌های عشایر است.

وی عنوان کرد: افتتاح پروژه گلزار شهدای عشایری،  کتابخانه و  مسکن مددجویی از دیگر برنامه‌های بسیج عشایر در دهه فجر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن