ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119230
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۲۶
  • 166 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه اردبیل: شهید ‌سلیمانی معادله استکبار جهانی را در منطقه ‌به هم زده بود

امام جمعه اردبیل: شهید ‌سلیمانی معادله استکبار جهانی را در منطقه ‌به هم زده بود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم یادواره شهدای شهر آلنی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: ریشه‌های ایمان، تدین و بصیرت در سطح شهرستان مشگین همواره در طول تاریخ بسیار خاص بوده است. امام جمعه اردبیل افزود: در طول […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم یادواره شهدای شهر آلنی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: ریشه‌های ایمان، تدین و بصیرت در سطح شهرستان مشگین همواره در طول تاریخ بسیار خاص بوده است.

امام جمعه اردبیل افزود: در طول تاریخ شهرستان مشگین‌شهر مردم فهیم و بصیری داشته ‌و شخصیت‌های بزرگ و ارزشمندی را تقدیم جامعه کرده است.

عاملی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله مشگینی تصریح کرد: ‌آیت‌الله مشگینی در راس اشخاص تاریخی شهرستان مشگین شهر قرار دارد که نقش بسیار خوب و ارزنده‌ای در انقلاب اسلامی داشته ‌و به صورت فاخر و شایسته مجلس خبرگانی را اداره کرده‌اند.

یادواره شهدای والفجر 8 در اردبیل برگزار می‌شودیادواره ‌210 شهید هیئت‌ بنی‌فاطمه (س) ‌اصفهان به روایت تصاویرنخستین یادواره 976 شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اوضاع خاورمیانه بیان کرد: شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی معادله استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه را برهم زد و در نهایت جان خود را در راه اسلام فدا کرد.

وی با بیان اینکه باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم بیان شود اظهار کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان که نسل جدید انقلاب به شمار می‌روند ضروری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن