ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 119397
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
  • 182 بازدید
  • ارسال توسط :
فرمانده سپاه سمنان: وحدت امت‌های مسلمان پس از شهادت حاج قاسم برای آمریکا غیرقابل تصور بود

فرمانده سپاه سمنان: وحدت امت‌های مسلمان پس از شهادت حاج قاسم برای آمریکا غیرقابل تصور بود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حمید دامغانی در جمع فرماندهان و پاسداران تیپ 12 قائم(عج) سمنان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌های برجسته و شاخص نظام و انقلاب بود که در طول 41 سال […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حمید دامغانی در جمع فرماندهان و پاسداران تیپ 12 قائم(عج) سمنان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌های برجسته و شاخص نظام و انقلاب بود که در طول 41 سال خدمت خود در راه کیان این انقلاب و نظام و حریم اهل بیت لحظه‌ای از پای ننشست و سرانجام نیز در همین را شربت شیرین شهادت را نوشید.

وی با اشاره به مراسم تشییع میلیونی شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کشور که بی‌نظیر و مانند بود گفت: ملت انقلابی و ولایت‌مدار ایران به دشمنان اثبات کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و قدردان مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران بوده و هستند.

عضو خبرگان رهبری: ملت ایران در مراسم تشییع حاج قاسم و شهدای مقاومت آمریکا را به زانو درآوردندانتقاد لاریجانی از رفتار ضعیف اتحادیه اروپا در مقابل آمریکاسمنان| حمله نظامی ایران به پایگاه آمریکا نشان‌دهنده اقتدار کشور است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ترور سردار قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار را یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات این مستکبران دانست.

سردار دامغانی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه کشور از بدو پیروزی تا کنون گفت: آمریکا دربرابر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران سرخورده شده است و برای احیای آبروی خود ترور سردار قاسم سلیمانی را طرح‌ریزی کرد.

وی اظهار داشت: آمریکا در محاسبات خود در ترور سردار سلیمانی دچار اشتباهی بزرگ شد؛ آنها گمان نمی‌کردند ترور سردار سلیمانی این‌چنین دستاوردها و برکات و ثمراتی نه تنها در ایران بلکه در منطقه داشته باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: ملت ایران با حضور پرشور و میلیونی خود در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار پرافتخار جهان اسلام سردار قاسم سلیمانی ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکستند و این حرکت انقلابی و ولایی مردم ایران مشتی محکم بر دهان دشمنان داخلی و خارجی بود.

سردار دامغانی در ادامه به اقتدار تیپ 12 قائم در عرصه‌ها و اجرای مأموریت‌های مختلف اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به مردم از جمله خدمات و رویکردهای است که به نحو احسن از سوی این یگان انجام شده و می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن