ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12007
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۰۹
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
جشن پیروزی مقاومت در منزل اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

جشن پیروزی مقاومت در منزل اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری چهارفصل، به مناسبت پیروزی مقاومت در حلب سوریه جشنی با حضور قشر های مختلف مردم در اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و به یاد شهید مدافع حرم، ستار اورنگ  رشادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری چهارفصل، به مناسبت پیروزی مقاومت در حلب سوریه جشنی با حضور قشر های مختلف مردم در اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و به یاد شهید مدافع حرم، ستار اورنگ  رشادت های وی در منطقه حلب و پیروزی مقاومت حلب گرامی داشته می شود.

این برنامه مردمی که ساعت 20  در منزل این شهید برگزار می شود، یکی از فیلم های جشنواره مردمی و بین المللی عمار با موضوع مدافعان حرم، به نمایش عموم گذاشته می شود.

جشن پیروزی مقاومت با همکاری جوانان و مردم استان به صورت خودجوش برنامه ریزی شد و برای حضور از همه قشر های مختلف مردم دعوت به عمل می آید.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به آردس یاسوج شهرک ولایت_ منازل سازمانی تیپ ۴۸ فتح_منازل ویلایی پلاک 3 مراجعه کنند و خود را در شادی مردم حلب و جامعه اسلامی شریک بدانند.

شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان شجاع در هشت دفاع مقدس بود که جانشین فرماندهی معاونت آموزش تیپ مستقل ۴۸ فتح بوده و آخرین مسئولیت ایشان نیز فرماندهی تیپ سوم دانشگاه امام حسین(ع) بود.

شهید سردار ستار اورنگ از اهالی روستای نقاره خانه شهرستان بویراحمد است که بعد از ۳۳ سال خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از حرم اهل بیت (حضرت زینب کبری(س) به سوریه اعزام و پس انجام عملیات متعدد در مقابل تکفیری ها در حومه شهر حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن