ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 12015
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
«خوب،بد،زشت» با موضوع شهدای مدافع حرم دو اجرایی شد

«خوب،بد،زشت» با موضوع شهدای مدافع حرم دو اجرایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، به دلیل استقبال تماشاگران از کمدی انتقادی «خوب، بد، زشت» 25 و 26 آذر در دو سانس 17:30 و 19 اجرا می‌شود. «خوب، بد، زشت»  که در سوگواره خمسه جایزه دوم کارگردانی و بازیگری و جایزه اول طراحی صحنه را آن خودکرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، به دلیل استقبال تماشاگران از کمدی انتقادی «خوب، بد، زشت» 25 و 26 آذر در دو سانس 17:30 و 19 اجرا می‌شود.

«خوب، بد، زشت»  که در سوگواره خمسه جایزه دوم کارگردانی و بازیگری و جایزه اول طراحی صحنه را آن خودکرده است،  با روایتی متفاوت به موضوع «شهدای مدافع حرم» می‌پردازد.

این نمایش درباره دو نفر از اهالی جنوب ایران  است که وانتی را در پمپ‌بنزین می‌دزدند، ازقضا بار وانت محموله‌ایست که حال و هوای این 2 را عوض می‌کند و مسیر زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد.

«خوب، بد، زشت» را ابوالفضل حاجی علی خانی نوشته و این نمایش تا 30 آذر با هنرمندی حاجی علی‌خانی و سعید دولتی در تماشاخانه ماه حوزه هنری اجرا می‌شود.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به طراح صحنه شقایق فتحی، طراح لباس ابوالفضل حاجی علی‌خانی، طراح پوستر و بروشور سجاد نجفی، مشاور رسانه‌ای مطهره کشاورز، مدیر فنی حسین کریمی، عکاس ایمان روح‌الامینی، فیلم‌بردار  حسین اکبری، میکس و مونتاژ فیلم و افکت سارنگ هاشمی و اجرای نور وحید رفیعی اشاره کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن