ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12078
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
  • 197 بازدید
  • ارسال توسط :
ارسال کمک های مردم سرعین به جبهه مقاومت+عکس

ارسال کمک های مردم سرعین به جبهه مقاومت+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،در جهت حمایت از مردم مظلوم سوریه و کمک به جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم مبلغ 70 میلیون تومان ، تعداد 220 تخته پتو 375 کیلوگرم برنج ،مواد غذایی و بهداشتی و…از طرف اقشار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،در جهت حمایت از مردم مظلوم سوریه و کمک به جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم مبلغ 70 میلیون تومان ، تعداد 220 تخته پتو 375 کیلوگرم برنج ،مواد غذایی و بهداشتی و…از طرف اقشار مختلف مردم شهرستان سرعین اهدا  شد.

سرهنگ طاهر رحیمی  فرمانده سپاه ناحیه  سرعین گفت: این محموله شامل  پتو ، مقادیری ظروف آشپزخانه ، لباس گرم و موادغذایی  است.

وی به تحولات میدانی منطقه در خصوص جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: از جمله اهداف این ستاد جهت جمع آوری کمک های نقدی وغیر نقدی مردم باتوجه به کاهش دمای هوا و کمبود مواد غذایی و امکانات جهت رفع نیاز های رزمندگان سپاه اسلام  است.

وی افزود: جمع آوری کمک به جبهه مقاومت و مردم جنگ زده و مظلوم سوریه همچنان ادامه دارد.

امام جمعه سرعین نیز در این مراسم با بیان اینکه کمک‌های مردمی نقش ویژه‌ای در پیروزی‌های جبهه مقاومت دارند، گفت: مردم سوریه سالها است که با استقامت خود و کمک‌های جبهه مقاومت، حضور حزب الله و مدافعان حرم توانسته‌اند پیشرفت‌های نظامی خوبی داشته باشند.

وی افزود:در این شرایط مردم سوریه جنگ زده واقعی هستند و بیشترین نیاز مردم سوریه مالی و لوازم اولیه زندگی می‌باشد که وظیفه اخوت و هم نوع دوستی ایجاب می‌کند تا مردم ایران که به ایثارگری معروف هستند بار دیگر در عرصه حضور یافته و دست مردم جنگ زده سوریه را بگیرند.

وی، افزود: یکی از علائم مومنین بهشتی با سخاوت بودن آنهاست که چندین بار در قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار(ع) به این امر توصیه شده است.

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن