ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12297
  • ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم امنیت و آرامش را برای ما تضمین کرده‌اند/ افتخار می‌کنیم پرچمدار مبارزه با تروریسم هستیم

شهدای مدافع حرم امنیت و آرامش را برای ما تضمین کرده‌اند/ افتخار می‌کنیم پرچمدار مبارزه با تروریسم هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نسل فردا ؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در کنگره شهدای فاوا دفاع مقدس گفت: شهدای مدافع حرم با دفاع در صحنه انقلاب اسلامی امنیت و آرامش را برای ما تضمین کرده اند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نسل فردا ؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در کنگره شهدای فاوا دفاع مقدس گفت: شهدای مدافع حرم با دفاع در صحنه انقلاب اسلامی امنیت و آرامش را برای ما تضمین کرده اند و از حرم و حریم ولایت دفاع می کنند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: همواره در گذشته با وجود پادشاهان نالایق و وابسته به ملت ما ظلم شده بود اما در دفاع مقدس از همه جای جهان با ما مقابله کردند اما شهدا به نحوی عمل کردند که سربلندی دایمی نصیب کشور شد.

وی افزود: آیا امروز مردم عراق به آن گذشته افتخار می کنند یا از آن بیزارند؟ الان همرزمان بعثی آن ملعون کجا هستند؟ برخی عراقی ها را سراغ دارم که حتی در جنگ با ایران تلفات داده اند اما شهدای ما را شهید خطاب می کنند.

باقری ادامه داد: دفاع مقدس آغاز دوران خودکفایی و خودباوری ملت ما بود و دیگر کسی نمی تواند در کشور بگوید فلان کار را نمی توان انجام داد؛ افتخار دفاع مقدس این است که همه مسئولین می گویند ما می توانیم و قادریم بر همه مشکلات و تحریم ها پیروز شویم و بر تهدیدات فائق آییم و این به برکت خون شهیدان است؛ اما مگر دشمن کم داریم و مگر هیچکدام از دشمنان تغییر رویه داده اند؟

وی با بیان اینکه هیچ دشمنی جرات تجاوز به ایران را ندارد، گفت: دفاع مقدس به مردم نشان داده که چگونه با دشمن برخورد کنند و امروز ما در تحولات منطقه بیشترین سهم را داریم و افتخار می‌کنیم پرچمدار مبارزه با تروریسم هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد : پیروزی های حلب و موصل و مبارزه با تروریست در منطقه دستاورد فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس است.

photo_2016-12-23_11-54-00

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن