ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12456
  • ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۷:۴۶
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری کنگره شهدای مدافع حرم در خرمشهر

برگزاری کنگره شهدای مدافع حرم در خرمشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سردار علی فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور به همراه نجفی برزگر معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور از مراکز دانشگاهی آبادان و خرمشهر بازدید کردند. سردار فضلی ضمن بازدید از امکانات زیرساختی و ساختمان‌های دانشگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سردار علی فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور به همراه نجفی برزگر معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور از مراکز دانشگاهی آبادان و خرمشهر بازدید کردند.

سردار فضلی ضمن بازدید از امکانات زیرساختی و ساختمان‌های دانشگاه پیام نور در دو مرکز آبادان و خرمشهر، خواستار افزایش همکاری‌های مشترک فرهنگی این سازمان با دانشگاه پیام نور در خصوص راهکارهای اجرایی در اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور شد.

وی گفت: راهیان نور حج بصیرتی برای همه اقشار مختلف است و زائران می‌توانند از مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنور کشور بازدید کرده و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

نجفی برزگر نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه بهترین فرصت برای انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه‌ها، اعزام دانشجویان به اردوهای فرهنگی راهیان نور و مناطق یادمانی دفاع مقدس در جنوب کشور است تاکید کرد: این اردوی معنوی سفر به مناطقی است که نقطۀ ایثار و شهادت جوانمردان و بزرگ مردان است.

اقبالی رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان نیز در این خصوص گفت: تمام امکانات موجود در استان را در جهت این حرکت فرهنگی بسیج خواهیم کرد.

در حاشیه این بازدید مقرر شد در بهمن ماه سال جاری کنگره شهدای مدافع حرم نیز در خرمشهر برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن