ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 12483
  • ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و سفیر سابق ایران در دمشق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی صبح قریب مراسم ادبی- معنوی شب شعر «آوردگاه» به همت بنیاد صبح قریب و با هدف توجه هر چه بیش‌تر اصحاب فرهنگ و ادب و سایر اقشار لایه‌های اجتماعی ایران اسلامی به مقوله مقاومت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی صبح قریب مراسم ادبی- معنوی شب شعر «آوردگاه» به همت بنیاد صبح قریب و با هدف توجه هر چه بیش‌تر اصحاب فرهنگ و ادب و سایر اقشار لایه‌های اجتماعی ایران اسلامی به مقوله مقاومت و مدافعان حرم در شامگاه سه شنبه هفتم دی‌ماه در فرهنگسرای امید برپا شد.
این آیین با حضور آقای محمدرضا رئوف شیبانی سفیر سابق ایران در سوریه، مصیب نعیمی، شعرای بنام، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدای مدافع حرم آغاز به کار کرد.
دکتر امید گلزاری، مدیرعامل بنیاد صبح قریب ضمن تبیین ضرورت تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم گفت: «قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم مایه‌ی امنیت و حفظ کیان میهن اسلامی ایران است و آوردگاه کمترین خدمتی است که صبح قریب برای بزرگداشت حرکت مدافعان حرم انجام می‌دهد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مظلومیت مدافعان حرم خاطرنشان کرد: آوردگاه باید به بستری برای رونمایی و معرفی ابعاد فرهنگی و هنری فاخر تبدیل شود و برنامه داریم که این جریان فرهنگی را در سایر حوزه‌ها ادامه دهیم.
در ادامه مصطفی محدثی خراسانی، سعید بیابانکی، ناصر فیض، امید محمدی‌نژاد، علی‌محمد مودب، میلاد عرفان پور و جمعی دیگر از شاعران جوان به شعرخوانی پیرامون شهدای مدافع حرم پرداختند. همچنین حنانه کریمی فرزند شهید مرتضی کریمی که سال گذشته در سوریه به شهادت رسید، متنی را در رسای پدر خویش قرائت کرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان محمد اینانلو، حسین امیدواری، مجید قربانخانی، مرتضی کریمی، احمد گودرزی، امیر سیاوشی، شهید مرتضی خدادادی از شهدای لشکر فاطمیون و جمعی از جانبازان مدافع حرم تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن