ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12649
  • ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :

تقدیر خانواده شهدای مدافع حرم از شبکه امید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی عمار استان چهار محال و بختیاری، از محمد سرشار، مدیر شبکه کودک و نوجوان تقدیر شد. در این مراسم که عصرگاه شنبه در تالار همایشهای فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد، لوح تقدیری به امضای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی عمار استان چهار محال و بختیاری، از محمد سرشار، مدیر شبکه کودک و نوجوان تقدیر شد.
در این مراسم که عصرگاه شنبه در تالار همایشهای فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد، لوح تقدیری به امضای خانواده‌های چهار شهید مدافع حرم توسط حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد، به محمد سرشار، مدیر شبکه کودک و نوجوان اهدا شد. این تقدیر به علت رویکردهای انقلابی شبکه کودک و نوجوان در یک سال گذشته و روند رو تعالی آن بود.

همچنین فرزند نوجوان شهید طاهری، چفیه پدر شهیدش را به گردن محمد سرشار انداخت و از شبکه کودک و نوجوان خواست تا با ساخت برنامه‌هایی، فرهنگ شهدای مدافع حرم را ترویج کند.
در ادامه این جلسه، محمد سرشار با تشکر از ابراز محبت خانواده‌های شهدا و فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری، پیشنهادهایی برای مقاومت فرهنگی در عرصه کودک و نوجوان را مطرح کرد و از فعالان فرهنگی استان خواست با در دست گرفتن قلم و دوربین، نسبت به جهاد فرهنگی از طریق تولید آثار فرهنگی و هنری اقدام  کنند.

گفتنی است هفتمین جشنواره عمار، همزمان با ایام 9 دی، در تهران و دیگر استانها، برگزار می‌شود. در این دوره جشنواره عمار در استان چهارمحال و بختیاری، 320 اکران مردمی در سطح این استان اجرا خواهد شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن