ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12669
  • ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
پژوهشگری که کتاب هایش را به شهدا تقدیم می کند/ آرزویم دفاع از حرم حضرت زینب(س) است

پژوهشگری که کتاب هایش را به شهدا تقدیم می کند/ آرزویم دفاع از حرم حضرت زینب(س) است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، محمد ملکی پویا، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد پروفسور حسابی تفرش در گرایش قلب، عروق و تنفس ورزشی و صاحب ۶ کتاب است. ملکی پویا از سال ۸۵ نویسندگی را آغاز کرده و تمام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، محمد ملکی پویا، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد پروفسور حسابی تفرش در گرایش قلب، عروق و تنفس ورزشی و صاحب ۶ کتاب است.

ملکی پویا از سال ۸۵ نویسندگی را آغاز کرده و تمام کتابهای خود را تقدیم به شهدا کرده است. هفتمین کتاب وی که در حال انتشار است نیز تقدیم به شهدای مدافع حرم شده است.

وی در گفتگو با خبرنگار ندای تفرش در خصوص انگیزه اش از انجام این کار گفت: این سوال قبلا هم از من پرسیده شده است. ولی به نظر من سخت ترین کار این است که از نویسنده، شاعر و معلم درباره حس اش بپرسی چرا که بیان آن سخت است در واقع من خودم را عرفا و شرعا مدیون شهدای انقلاب می دانم و این کار من، کوچکترین کاری است که می توانم انجام دهم که بنویسم و تقدیم این شهدا بکنم.

ملکی پویا اظهار کرد: من خودم را در مقابل ایثاری که آنها انجام داده اند در جایگاه کوچکی می دانم. گاهی با خود فکر می کنم در برابر این ایثارها از من چه کاری بر می آید و واقعا می گویم کتابهایی که نوشته شده و تقدیم این شهدا شده، بی ارزش است. به نظرم، من و  تمام مردم نباید از شهدایی که در طول جنگ تحمیلی به شهادت رسیده اند و یا رزمندگانی که الان به شهادت می رسند غافل شویم چراکه این امنیت و آرامش در کشور مدیون این شهداست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اهدا کتاب ها به شهدا در زندگی شما تاثیری داشته است، افزود: جواب این سوال قابلیت بیان کردن ندارد. اما شما تصور کنید فردی که ۱۰ سال تلاش می کند تا کتابی بنویسد و تقدیم به شهدا می کند، مطمئنا آنقدر این شهدا برایش ارزش دارند که این کار را انجام می دهد؛ یقیناً تاثیرات این کارها را در زندگی ام حس می کنم.

ملکی پویا بیان کرد: تاکنون توفیق نداشته ام درباره شهدای مدافع حرم و یا شهدا کتابی بنویسم ولی علاقمندم و حتی پیشنهاد هم داده ام که بتوانیم کتابی از خاطرات شهدا تالیف کنم تا بتوان آن را در دانشگاه ها تدریس کرد. البته درسی به عنوان مبانی دفاع مقدس در دانشگاهها تدریس می شود و پیشنهاد بر این است که بخشی از این کتاب را به مرور کردن خاطرات شهدا و بیان علت فداکاری رزمندگان اختصاص یابد که این پیشنهاد قابل پیگیری نیز هست. تا دانشجویان امروز با کسانی که برای آزادی و امنیت کشور تلاش کردند بیگانه نباشند.

ملکی پویا تصریح کرد: کسی که درباره شهدا توهینی و یا سبک سری کند و حرف نادرستی بزند برای من خط قرمز است چراکه هیچ فردی حتی با هر نوع تفکر و آیینی حق ندارد درباره شهدا حرف نامربوطی بزند.

وی ادامه داد: رزمنده مدافع حرم نیستم ولی آرزویم این است که این سعادت نصیب من شود. آرزوی دیگرم این است که بتوانم با شهدا ارتباط قلبی بیشتری برقرار کنم.

ملکی پویا اضافه کرد: از این که شهدا من را لایق دانستند که و کتابهایم را معطر به نام شهدا شود خیلی خوشحالم.

وی در خصوص کتب تالیف شده اش گفت: ۶ کتاب در حوزه علم ورزش و با رویکرد تربیت بدنی، ورزش و سلامت تالیف کرده ام. برای هر کتابم حداقل ۵ سال وقت می گذارم. کتاب آخرم یعنی «ماساژ درمانی» که جزو اولین کتب پژوهش محور کشور است، بیش از ۱۲ سال برای آن وقت گذاشته ام و امسال زمستان منتشر می شود و آن را به تقدیم به شهدای مدافع حرم کرده ام.

ملکی پویا خاطر نشان کرد: کتاب «فرهنگ توصیفی سلاح شناسی و تیراندازی» تنها کتاب توصیفی سلاح شناسی در سطح کشور است که به عنوان کتاب برتر شناخته شده و اکنون در دانشگاههای نیروی انتظامی در حال تدریس است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن