ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12714
  • ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
خبرنگار مدافع حرم: رسانه های استکباری به بحران سوریه دامن زدند

خبرنگار مدافع حرم: رسانه های استکباری به بحران سوریه دامن زدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حسن شمشادی روز سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری با عنوان ‘ابوذر’ در اصفهان افزود: بحران سوریه جز به مدد رسانه آغاز و شعله ور نمی شد و تا به امروز ادامه نمی یافت.وی اظهار کرد: 69 ماه و 18 […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حسن شمشادی روز سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری با عنوان ‘ابوذر’ در اصفهان افزود: بحران سوریه جز به مدد رسانه آغاز و شعله ور نمی شد و تا به امروز ادامه نمی یافت.
وی اظهار کرد: 69 ماه و 18 روز از بحران سوریه می گذرد و رسانه های بیگانه نه تنها به معنای عام شامل رادیو و تلویزیون بلکه در قالب فضاهای مجازی، اینترنت، عکس، پیام و توئیت، همه به این جنگ دامن زدند.
این خبرنگار مدافع حرم افزود: آن چیزی که در میدان نبرد رخ می دهد با اخبار و تصاویری که در ماهواره ها و فضای مجازی رد و بدل می شود، قابل قیاس نیست.
وی خاطرنشان کرد: رسانه های بیگانه بویژه دو شبکه عرب زبان منطقه ای از تاکتیک های مختلفی در این نبرد برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب استفاده کردند و آتش رسانه ای خود را لحظه ای خاموش و قطع نکردند.
شمشادی تصریح کرد: در این تاکتیک از بزرگنمایی، کوچک نمایی، سیاه نمایی و هر آنچه که به اسم تاکتیک های ناجوانمردانه رسانه ای است، استفاده می شود.
وی گفت:در میان گروه های بسیار زیاد تکفیری، این رسانه ها بودند که توانستند داعش را بعنوان گروهی معرفی کنند که هر کجا اسم او به زبان می آمد، همه سلاح هایشان را به زمین می گذاشتند و فرار می کردند.
خبرنگار و مستندساز دوران دفاع مقدس با بیان رشادت های شهدای مدافع حرم گفت: ناچیزترین کار ما برای بازماندگان آنها این است که آنها را در گیر و دار زندگی تنها نگذاریم.
جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اصفهان با عنوان ‘ابوذر’ با معرفی برگزیدگان در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.
این جشنواره با هدف تبیین نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت های های موجود در جامعه و همچنین بزرگداشت خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم همچون شهید ‘غلامرضا کرمی’، شهید ‘قربانعلی سلطانی’ و شهید ‘سید مهدی سلمانی’ تجلیل شد.
همچنین در پایان این مراسم ‘آرزو فلاح’ خبرنگار ایرنا مرکز اصفهان بعنوان رتبه برتر بخش گزارش جشنواره معرفی و تجلیل شد.
ت/6994 / 6027
خبرنگار: آرزو فلاح* انتشار: شکراللهی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن