ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12726
  • ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
نکوداشت خانواده سه شهید مدافع حرم در جشنواره مردمی فیلم عماردر مشهد

نکوداشت خانواده سه شهید مدافع حرم در جشنواره مردمی فیلم عماردر مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، دراین آئین از خانواده شهید رضا اسماعیلی که مستند ‘ابو سه نقطه’، خانواده شهید فدایی که مستند ‘چشم به راه’ و خانواده شهید عالمی که مستند ‘پدر،عشق، پسر’ با توجه به زندگی آنان ساخته شده، قدردانی شد.چهارمین روز هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، دراین آئین از خانواده شهید رضا اسماعیلی که مستند ‘ابو سه نقطه’، خانواده شهید فدایی که مستند ‘چشم به راه’ و خانواده شهید عالمی که مستند ‘پدر،عشق، پسر’ با توجه به زندگی آنان ساخته شده، قدردانی شد.
چهارمین روز هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد به اکران نماهنگها و مستندهایی با موضوع ‘مدافعان حرم’ اختصاص یافت و فیلمهای مستند ‘جوانه ها، فاستقم، ابو سه نقطه، فاتح، چشم به راه، پدر-عشق- پسر و سید حامد’ و نماهنگهای ‘ارغوان، وارثین و سوره کوثر’ به نمایش درآمد.
مسئول دبیرخانه هفتمین جشنواره فیلم عمار در مشهد در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت:هفتمین جشنواره فیلم عمار در مشهد یازدهم تا شانزدهم دی ماه 1395 در دو بخش اکران حرفه ای و اکران مردمی برگزار می شود.
محسن صمدی افزود:در اکران حرفه ای، علاقه مندان می توانند با حضور در سینما قدس مشهد به شکل رایگان فیلمهای مستند و داستانی، نماهنگها و پویانمایی ها را بر پرده سینما مشاهده کنند و در اکران مردمی مردم از طریق سینماهای خانگی در مساجد، مدارس، حسینیه و خانه ها این آثار برای مخاطبان به نمایش در آیند.
وی گفت:در خراسان رضوی اکران حرفه ای آثار جشنواره عمار تنها در سینما قدس مشهد صورت می گیرد و در سایر شهرستانهای استان، اکران آثار این جشنواره به صورت مردمی خواهد بود.
او افزود:حدود 140 اثر در هفتمین جشنواره فیلم عمار در مشهد و شهرستانهای خراسان رضوی با موضوعات فتنه، مدافعان حرم، انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی به نمایش در می آید.
1922/ 6012 خبرنگار:کامیار اسماعیل پور** انتشاردهنده: علی حیدر شاه حسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن