ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12738
  • ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۶:۱۴
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
کمک فرهنگیان و دانش آموزان مراغه ای به جبهه مقاومت

کمک فرهنگیان و دانش آموزان مراغه ای به جبهه مقاومت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، جلیل اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید فرماندار این شهرستان از کمک های دانش آموزی به جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان نیز همگام با سایر اقشار مردم، در مدت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، جلیل اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید فرماندار این شهرستان از کمک های دانش آموزی به جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان نیز همگام با سایر اقشار مردم، در مدت کمتر از یک ماه موفق به جمع آوری این کمک ها شدند.
وی ادامه داد: دانش آموزان مدارس مراغه با جمع آوری بیش از 2 هزار قلم انواع پوشاک گرم، لوازم ضروری زندگی و وسایل گرمایشی و نیز کمک های نقدی در این امر خیر مشارکت فعالی داشتند.
اسلامی اضافه کرد: این کمک ها توسط دانش آموزان بیش از 50 مدرسه شهرستان جمع آوری شده و برای ارسال به سوریه تحویل ستاد پشتیبانی مدافعان حرم این شهرستان شده است.
وی با اشاره به حضور دانش آموزان در حمایت از جبهه مقاومت و مدافعان حرم گفت: مشارکت نسل های آینده ساز برای پشتیبانی از آرمان های نظام اسلامی و مردم مظلوم سوریه، نقش مهمی در فرهنگ سازی و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و مقاومت در بین آنان خواهد داشت.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
7487/3077

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن