ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12833
  • ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۹:۲۵
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم در خیرآباد ورامین تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم در خیرآباد ورامین تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیین تشییع پیکر شهید سید علی دوست حسینی پیش از ظهر جمعه با حضور جمعی از مسئولان و مردم متدین و انقلابی ورامین در خیرآباد این شهرستان تشییع شد. مردم متدین و انقلابی خیرآباد ورامین، پیکر این شهید مدافع حرم که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیین تشییع پیکر شهید سید علی دوست حسینی پیش از ظهر جمعه با حضور جمعی از مسئولان و مردم متدین و انقلابی ورامین در خیرآباد این شهرستان تشییع شد.

مردم متدین و انقلابی خیرآباد ورامین، پیکر این شهید مدافع حرم که در جریان درگیری با گروه های تکفیری به آرزوی خود رسیده بود را تشییع و به خاک سپردند.

جمعی از روحانیون و ائمه جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اتباع خارجی ساکن در جنوب شرق استان تهران، در این مراسم حاضر بودند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن تشییع پیکر شهید دوست حسینی، اعلام کردند که راه و مسیر شهدای مدافع حرم هیچگاه پایان پیدا نمی کند و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت اجازه موفقیت به گروه های تکفیری را نخواهند داد.

مردم خیرآباد ورامین همچنین با تجلیل از صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدای مدافع حرم، اعلام داشتند که این روحیه مقاومت در برابر دشمن برگرفته از مکتب سرخ حسینی است و همچنان این راه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن