ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12835
  • ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۹:۴۶
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
رد پای مدافعان ایرانی حرم در سوریه و عراق جاودان است

رد پای مدافعان ایرانی حرم در سوریه و عراق جاودان است

العالم – ایران به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای گردان مسلم ابن عقیل لشکر ویژه 25 کربلا در پارک ملل ساری، با اشاره به دلیرمردی و درخشش رزمندگان مازندرانی در عرصه جنگ تحمیلی، نقش آنان […]

العالم – ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای گردان مسلم ابن عقیل لشکر ویژه 25 کربلا در پارک ملل ساری، با اشاره به دلیرمردی و درخشش رزمندگان مازندرانی در عرصه جنگ تحمیلی، نقش آنان در حماسه خان طومان را بی بدیل و غیرقابل توصیف دانست.

حجت الاسلام محمد کاظمی کیاسری دینداری، قوّت، مروت، پایداری و شجاعت را از ویژگی های خاص شهدا دانست و افزود: برجسته ترین مساله در سیره شهدای مدافع حرم ولایت مداری و دشمن شناسی است.

وی دفاع از دین مبین اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) را از مهمترین دلایل ورود رزمندگان مدافع حرم به صحنه نبرد با عناصر شیطان دانست و تاکید کرد: آنان رسم دفاع از ولایت فقیه و اهل بیت (ع) را به ما آموختند.

مشاور فرماندهی نبرد با تکفیری ها در سوریه، شهدای مدافع حرم را عاشق و شیفته شهادت توصیف و خاطرنشان کرد: آنهایی که دیروز به ما طعنه میزدند بچه های مدافع حرم را در سوریه جا گذاشتید باید بدانند ما آنها را در آنجا کاشتیم و این خواسته خود شهدا بود.

مشاور سردار سلیمانی با اشاره به سرمای شدید هوا در حلب و دیگر مناطق سوریه یادآور شد: مدافعان حرم نیازمند حمایتهای ملت ایران و مردم ولایتمدار مازندران هستند.

کاظمی با انتقاد از اصرار برخی از مسئولان برای مذاکره با غرب، گفت: امروز کشوری مانند روسیه به قدرت و صلابت ولایت فقیه اذعان دارد و وقت آن رسیده است که در موضوع مذاکرات هسته ای دست یکدیگر را بگیریم و به فرمایشات رهبری عمل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن