ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12837
  • ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۹:۵۳
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :
خانه تکواندو ساری به نام شهید مدافع حرم اسدی نامگذاری شود

خانه تکواندو ساری به نام شهید مدافع حرم اسدی نامگذاری شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، مهدی عبوری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه تکواندو ساری اظهار داشت: خوشحال هستم که در جمع ورزشکاران و ورزش دوستان مرکز استان حضور دارم و به مدال آوری ورزشکاران خود افتخار می‌کنم. وی افزود: اکنون مدیریت شهری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، مهدی عبوری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه تکواندو ساری اظهار داشت: خوشحال هستم که در جمع ورزشکاران و ورزش دوستان مرکز استان حضور دارم و به مدال آوری ورزشکاران خود افتخار می‌کنم.

وی افزود: اکنون مدیریت شهری ساری در کنار فعالیت‌های عمرانی در ساری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی فراوانی را در دست اقدام داشته و دارد.

شهردار مرکز استان با اشاره به اینکه فضای خانه تکواندو ساری بنا به درخواست هیئت تکواندو ساری و استان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر ساری اجرایی شده است، تصریح کرد: امیدواریم با احداث این فضا بتوانیم در قهرمان‌پروری و استعدادیابی در رشته‌های رزمی گام برداریم.

عبوری با بیان اینکه شهید اسدی از شهدای مدافع حرم رزمی‌کار این شهرستان بوده است، افزود: از اعضای هیئت تکواندو ساری و استان درخواست داریم تا این فضای ورزشی را به نام شهید اسدی امرئی نامگذاری شود.

وی با گرامی‌داشت 17 دی سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی گفت: مردم ساری به واسطه اینکه جهان پهلوان تختی، داماد ساروی‌ها بوده به خود می‌بالد و ورزشکاران باید الگوی خود را جهان پهلوان تختی بدانند.

شهردار ساری با نثار فاتحه تقدیم شادروان تختی و همسر وی مرحومه توکلی، افزود: امیدواریم روحیه پهلوانی در ورزشکاران ساروی تقویت شود.

عبوری با بیان اینکه ساری و مازندران افتخار ورزش ایران شدند و مدال‌آوران بزرگی در این شهر و استان شناسایی شدند، تصریح کرد: ورزش مازندران با درایت مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان استان به جایگاه واقعی خود رسیده است.

شهردار ساری با بیان اینکه شورا و شهرداری ساری همواره حامی ورزش در رشته‌های انفرادی و گروهی بودند، افزود: شهرداری ساری اکنون در رشته‌های ورزشی فوتبال، فوتسال، تکواندو، کشتی و والیبال حمایت‌هایی از تیم‌های ورزشی داشته که در سطح لیگ برتری فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ساری آمادگی میزبانی از مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر است، گفت: توسعه و رشد ساری بر مبنای توسعه گردشگری بنا شده و مردم ساری میزبان خوبی برای توریسم ورزشی با برگزاری این رویداد بین‌المللی در رشته تکواندو خواهیم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن