ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12839
  • ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه مراغه: گروه های تروریستی دامن ترکیه را هم گرفت

امام جمعه مراغه: گروه های تروریستی دامن ترکیه را هم گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با توجه به وقوع انفجارهای تروریستی در ترکیه، دولت این کشور باید از اشتباه خود در حمایت، آموزش و اعزام برخی گروه های تروریستی به سوریه و عراق درس عبرت بگیرد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با توجه به وقوع انفجارهای تروریستی در ترکیه، دولت این کشور باید از اشتباه خود در حمایت، آموزش و اعزام برخی گروه های تروریستی به سوریه و عراق درس عبرت بگیرد و از تجاوز اخیر به مناطق مرزی و داخلی سوریه پرهیز کند.
وی ادامه داد: مقامات ترکیه به جای برخی اظهارات ناپخته و ناسنجیده در خصوص سیاست های جمهوری اسلامی، از حمایت های خود از گروه های تروریستی دست برداشته و به تامین امنیت کشورش بپردازند.
آیت الله پورمحمدی اضافه کرد: حمایت از گروه های تروریستی توسط برخی کشورهای منطقه از جمله ترکیه و عربستان برای تاثیرگذاری در سرنوشت کشورهایی چون سوریه و عراق با ایستادگی مردم این کشورها، حمایت های ملت ایران، حزب الله لبنان، مجاهدان افغانی و نیز با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب شکست خورده است.
وی گفت: آزادی حلب در سوریه به عنوان بزرگترین موفقیت جبهه مقاومت اسلامی در برابر جریان تروریستی و تکفیری مورد حمایت غرب و حکومت های مرتجع منطقه، همانند آزادسازی تاریخی خرمشهر در سال های دفاع مقدس از اهمیت راهبردی در تحولات منطقه است.
آیت الله پورمحمدی با اشاره به حمایت های ملت ایران از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم در سوریه افزود: مردم فهیم کشورمان با کمک های خود برای این منظور، نقش مهمی در ایستادگی جهه مقاومت در برابر جریان تروریستی و تکفیری در منطقه داشته اند.
وی با تقدیر از جمع آوری و ارسال کمک های مردمی مراغه برای حمایت از مردم مظلوم سوریه و مدافعان حرم اضافه کرد: دومین محموله این کمک ها که شامل انواع پتو، پوشاک گرم و مواد غذایی و ضروری بود برای این منظور ارسال شد.
امام جمعه مراغه خواستار تداوم کمک های نقدی و غیرنقدی مردم برای حمایت از جبهه مقاومت اسلامی، مدافعان حرم و آوارگان سوریه شد.
وی با اشاره به سالروز قیام مردم قم در 19 دی سال 56 گفت: اعتراضات گسترده مردمی در محکوم کردن اظهارات رژیم پهلوی و اهانت به ساحت امام راحل در آن سال که به شهادت و مجروح شدن عده ای طلاب حوزه های علمیه و مردم شد، شعله های انقلاب را شعله ورتر کرد.
آیت الله پورمحمدی افزود: قیام بزرگ مردم قهرمان آذربایجان و تبریز در 29 بهمن سال 56 در چهلم شهدای قم، ستون فقرات رژیم پهلوی را خرد کرد.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی ** انتشاردهنده:محمد رستگار
7487/6183

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن