ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12977
  • ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره شهدای «کربلای 5، مدافع حرم و امنیت» در جیرفت

برگزاری یادواره شهدای «کربلای 5، مدافع حرم و امنیت» در جیرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جیرفت، مراسم یادواره 67 شهید از شهدای کربلای پنج، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت با حضور قشرهای مختلف مردم، مسؤولان و خانواده معظم شهدا عصر امروز در گلزار شهدای جیرفت برگزار شد. فرمانده انتظامی استان کرمان در این آیین گفت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جیرفت، مراسم یادواره 67 شهید از شهدای کربلای پنج، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت با حضور قشرهای مختلف مردم، مسؤولان و خانواده معظم شهدا عصر امروز در گلزار شهدای جیرفت برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این آیین گفت: آسایش، امنیت و اقتدار امروز این نظام مرهون خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس جانانه و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی از این نظام و انقلاب دفاع کردند.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فرد افزود: دوران سخت دفاع مقدس با توجه به حمایت‌ کشورهای مختلف از دشمن ایران در جنگ زمینه‌ای را برای حضور کشورهای مختلف برای ضربه‌زدن به آرمان‌های این نظام فراهم کرده بود.

وی رهبری‌های امام خمینی(ره) و ایستادگی‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی را در دوران دفاع مقدس سبب شکست این دشمنان تا دندان مسلح دانست.

* رزمندگان جیرفتی در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی که از افتخارات ایران و استان کرمان است در دوران دفاع مقدس با هدایت نیروهای بسیجی و رزمندگان استان در جنگ توانست ضربات سنگینی را بر پیکره دشمن وارد کند و امروز هم با اقتدار به‌عنوان سرباز ولایت در صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب پا در رکاب است.

وی صحنه‌های به‌وجود آمده در دوران دفاع مقدس را صحنه‌هایی مافوق تصور دانست و گفت: حضور نوجوانان، جوانان و افراد مسن و از جان‌گذشتگی آنها چیزی جز عشق به ولایت و تبعیت از رهبری نمی‌توان دانست.

بنی‌اسدی بیان داشت: رزمندگان جیرفتی در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند که امروز از این رزمندگان به‌نیکی یاد می‌شود.

وی وجود سرداران بزرگی در این شهرستان را سبب عزت و افتخار دانست و افزود: خانواده‌های شهدای جیرفتی امروز با افتخار و سربلندی از شهدای خود یاد می‌کنند و مردم هم که قدرشناس زحمات و از جان‌گذشتگی‌های این شهدا هستند با افتخار در آیین گرامیداشت آنها شرکت می‌کنند.

* شهدای مدافع حرم از برکات این سرزمین است

فرمانده انتظامی استان کرمان شهدای امنیت در جیرفت را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: اگر فداکاری این شهدای امنیت نبود امروز کشور ما در داخل با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شد.

وی شهدای مدافع حرم را از دیگر برکات این سرزمین دانست و گفت: مجاهدت این بزرگواران در سوریه و حلب سبب شده است امروز دشمنان فکر نزدیک شدن به مرزهای ما را از سر بیرون کنند.

بنی‌اسدی آمادگی همه قشرها برای دفاع از دستاوردهای نظام را یادآور شد و عنوان کرد: دشمن امروز با ابزارهای مختلف و جنگ نرم به سراغ خانواده‌ها و فرزندان ما آمده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان هوشیاری در مقابل برنامه‌های دشمنان برای به انحراف کشیدن خانواده‌ها را متذکر شد و گفت: ابزارهای شبکه‌های اجتماعی امروز زمینه را برای ورود دشمن تا اتاق خواب فرزندان ما هم فراهم کرده است.

وی از مردم و خانواده‌ها خواست با آگاهی بیشتری در مقابل نقشه‌های شوم و جدید دشمنان به گوش باشند.

بر اساس این گزارش، این مراسم با اجرای گوشه‌ای از صحنه‌های عملیات کربلای پنج و مدیحه‌سرایی در وصف شهدا همراه بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن