ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13018
  • ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقه طراحی المان های شهری با محوریت شهدا برگزار می شود

مسابقه طراحی المان های شهری با محوریت شهدا برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل ازخبرافلاک،یحیی عیدی بیرانوند؛ شهردار خرم آباد در رابطه با نصب المان ها و تمثال ها با موضوع ایثاروشهادت در سطح میادین و ورودی های شهر گفت: در زمان مدیریت های قبلی طراحی و نصب المان ها به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل ازخبرافلاک،یحیی عیدی بیرانوند؛ شهردار خرم آباد در رابطه با نصب المان ها و تمثال ها با موضوع ایثاروشهادت در سطح میادین و ورودی های شهر گفت: در زمان مدیریت های قبلی طراحی و نصب المان ها به صورت سلیقه ای بوده و تا کنون کار علمی و پژوهشی به صورت جدی در این زمینه انجام نشده است.

شهردار خرم آباد

وی افزود: برای ساماندهی طرح های المان ها و میادین به دنبال تشکیل کارگروهی متشکل از صاحب نظران و طراحان موفق هستیم که از نظرات کارشناسان و هنرمندان در انتخاب و طراحی المان ها استفاده کنیم به این منظور  که تمام هنرمندان و کسانی که در این زمینه صاحب علم اند و در ساخت المان تبحر دارند طرح ها را به شهرداری پیشنهاد بدهند.

شهردار خرم آباد اظهار داشت: درهمین خصوص یک مسابقه در سطح کشوری با موضوع طراحی المان ها با موضوعیت شهدای مدافع حرم برگزار می شود و بهترین طرح ها برگزیده می شوند و در شهرداری مورد استفاده قرار می گیرد.

عیدی بیرانوند بیان کرد: این مسابقه برای اولین بار است که با همکاری بسیج مهندسی در سطح کشور برگزار می شود و ان شالله در اولین گام علمی و پژوهشی المان هایی با محوریت شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم رونمایی می شود.

وی عنوان کرد: در به کارگیری تمثال شهدا در میادین و ورودی های شهر به دنبال طرحی هستیم که بعد از یک و یا دوسال رنگ و روی آن از بین نرود چیزی باشد که علاوه بر زیبایی ماندگاری هم داشته باشد.

شهردار خرم آباد با اشاره به ساخت تندیس برخی شهدا همچون شهید چاغروند و شهید انوشیروان رضایی، گفت: هدفمان این است که تندیس ها و سردیس ها با کیفیتی مطلوب که ساخته شوند که در معرض برف وباران و آفتاب قابل صدمه دیدن نباشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن