ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13304
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۰۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

شکست اسرائیل؛ مبنای طراحی توطئه‌ها علیه اسلام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مراسم دومین یادواره شهدا و آئین تجلیل از خانواده ۱۰ شهید مدافع حرم و ۱۹ شهید جاویدالاثر منطقه ۹ دیروز، جمعه ۸ بهمن ۹۵ از ساعت ۱۸:۳۰ در دانشگاه شهید ستاری برگزار شد. این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مراسم دومین یادواره شهدا و آئین تجلیل از خانواده ۱۰ شهید مدافع حرم و ۱۹ شهید جاویدالاثر منطقه ۹ دیروز، جمعه ۸ بهمن ۹۵ از ساعت ۱۸:۳۰ در دانشگاه شهید ستاری برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری بین‌المللی برادر هادی موحد امین و اجرای سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.

در ادامه گروه تئاتر امام محمدباقر(ع) اجرای برنامه داشتند. شعرخوانی و دکلمهخوانی مصطفی صابر خراسانی فضای خاصی را در این مراسم حکم‌فرما کرد.

رو نمایی از نماهنگ هوای حرم باصدای محسن توسلی یکی دیگر از برنامه‌های این مراسم بود، نماهنگ هوای حرم در وصف شهدای مدافع حرم منطقه ۹ اجرا شد.

در ادامه مراسم سردار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) و پیامبر گرامی اسلام(ص) به تبیین جایگاه رفیع شهدا پرداخت و گفت: شهدا از مقام بسیار بالایی برخوردارند تا جایی که حتی ملائکه به مقام آنها غبطه می‌خورند.

وی با بیان اینکه ما امروز در برابر یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های جهانی قرار داریم اظهار کرد: مبنای طراحی این توطئه شکست اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حزب‌الله لبنان بوده که وحشت فراوانی را در جریان غربی، عبری و عربی به پا کرد.

رئیس داشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: آن‌ها احساس کردند نیرویی در منطقه ظهور کرده که قادر به مهار آن نیستند و مجبور شدند به شکست خود اعتراف کنند.

سردار وحیدی با بیان اینکه بعدا نیز شاهد موفقیت‌های مبارزان فلسطینی در غزه بودیم تصریح کرد: آن‌ها در هر دو صحنه دیدند که جبهه مقاومت متکی به دیواره محکمی به نام جمهوری اسلامی است و پس از وقوع بیداری اسلامی هم آن‌ها احساس کردند تمام سرمایه‌گذاری‌های چند صد ساله خود را دارند از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمن دیگر نمی‌تواند جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را بگیرد، گفت: آن‌ها ناچار به طراحی توطئه‌ای بزرگ با حضور گروه‌های تروریستی شدند و برای درک بهتر واقعیت و حقیقیت گروه‌های تروریستی کافی است به اسناد کشف شده از خود این گروه‌های تروریستی مراجعه کنید. در این اسناد چند چیز کاملا روشن است اول آنکه گروه‌های تکفیری هیچ دشمنی با صهیونیست‌ها ندارند و راجع به آمریکا هم هیچ بحثی را مطرح نمی‌کنند و همه تمرکز آن‌ها برای مقابله با نفوذ ایران است.

سردار وحیدی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های گروه‌های تروریستی کمک گرفتن از منافقین و جبهه ضد انقلاب است، تصریح کرد: آن‌ها قصد دارند از منافقین به دلیل توان اطلاعاتی آن‌ها برای انجام اقداماتی در عمق ایران کمک بگیرند و در این مسیر قصد دارند با همه جریانات ضد انقلاب رابطه برقرار کنند و حتی می‌گویند باید در مقابل فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی ایران بایستند.

در ادامه مراسم نیز از ۹ عنوان کتاب و محصول فرهنگی توسط سردار احمد وحیدی(رئیس دانشگاه دفاع ملی)، سردار ریوندی(معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ)، امیر سرتیپ خلبان هادیان (فرمانده دانشگاه شهید ستاری)، حجت‌الاسلام ناصحی (عضو شورای اسلامی شهر تهران)، ابوالفضل قناعتی(عضو شورای اسلامی شهر تهران)، محسنی(شهردار منطقه۹)، سرهنگ سهیل گرشاسبی(فرمانده ناحیه حمزه سیدالشهدا(ع)) رونمایی شد.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و جاوید الاثر منطقه ۹ تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن