ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13462
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
هدف دشمن تفرقه‌اندازی بین اراده‌هاست / 250 شبکه فارسی‌زبان ماهواره تهدیدی برای جوانان ایرانی

هدف دشمن تفرقه‌اندازی بین اراده‌هاست / 250 شبکه فارسی‌زبان ماهواره تهدیدی برای جوانان ایرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ شب گذشته به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) همایش شهدای مدافعان حرم بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد. این همایش به همت ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ شب گذشته به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) همایش شهدای مدافعان حرم بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

این همایش به همت ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و هیأت امنای مسجد صاحب‌الزمان با حضور حجت‌الاسلام احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم ملایر، جمع کثیری از مردم و مسئولان برگزار شد.

در این همایش فرماندار شهرستان با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: اگر رزمندگانی به‌عنوان مدافع حرم در سوریه و حلب جلوی دشمن نایستند، باید در کشور ایران جلوی دشمن بایستند.

وی با اشاره به ناامنی‌های مناطقی از جهان، گفت: اگر امروز امنیت و آرامش در کشور ایران حاکم است و در بیرون مرزهای ایران جنگ‌های برپاست، همه را مرهون خون پاک شهدای دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم هستیم.

همچنین سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم ملایر که حضور پرشور و درخشان مردم اسدآباد را در همایش مدافعان حرم یک افتخار دانست و گفت: این حضور نشانه انقلابی بودن و شهیدپرور بودن مردم است.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه انقلاب اسلامی را یک غرور و افتخار برای ایرانیان دانست و گفت: این نعمت بزرگی است که باوجودآن صفوف نماز تشدید شد و مراسمات اعتکاف‌ها شکل گرفت.

وی با اشاره به وجود امنیت در کشور ایران، گفت: چه کسی می‌تواند منکر این امنیت  و آرامش باشد و این را باید بدانیم که اگر این امنیت در جامعه نباشد، هر چیزی که داشته باشیم، ارزش ندارد.

وی با اشاره به آیه‌ای از سوره نساء اظهار کرد: امروز توطئه‌ای که برای ملت ایران طراحی‌شده نیز قابل‌انکار نیست و اگر این توطئه‌ها و شیطنت‌ها را متوجه نشویم قطعاً" آسیب آن را خواهیم خورد.

وی به افزایش شبکه‌های ماهواره به زبان ارسی اشاره کرد و گفت: روزبه‌روز شاهد افزایش این شبکه‌ها هستیم و آیا تابه‌حال فکر کرده‌ایم که این‌همه هزینه از سوی خارجی‌ها برای کشورهای فارسی‌زبانی که سه کشور بیشتر نیست، چه معنایی دارد.

وی گفت: طی چند ماه گذشته این شبکه‌های فارسی‌زبان به250 شبکه رسیده است و آیا کسی از خود پرسیده که این‌همه خدمات برای ملتی فارسی‌زبان برای چیست؟  آیا فهمیده‌ایم که به جوانان ایران چه یاد می‌دهند آیا حدیث نبوی و پیشرفت در دانش است یا  بی‌بندوباری و از هم پاشیدن خانواده‌ها یا مشروب.

وی با طرح این سؤال که شهدای مدافع حرم برای چه کسی شهید شدند؟ گفت: امروز مدافعان حرم مانند شمع ذوب می‌شوند تا از ناموس شیعه دفع کنند و دشمنان اسلام به دنبال تفرقه‌اندازی بین اراده‌هاست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن