ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13496
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۰۴
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

ایران موفق‌ترین کشور در قوانین اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمد زمانی روز گذشته، 15 بهمن در همایش مدافعان حرم در بیرجند اظهار کرد: امروز امنیت کشور به برکت خون شهدا و مدافعان حرم است که جان خود را خالصانه نثار کردند.  وی با اشاره به شعار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمد زمانی روز گذشته، 15 بهمن در همایش مدافعان حرم در بیرجند اظهار کرد: امروز امنیت کشور به برکت خون شهدا و مدافعان حرم است که جان خود را خالصانه نثار کردند. 

وی با اشاره به شعار انقلاب اسلامی، افزود: ماهیت نهضت انقلاب اسلامی حسینی و عاشورایی است.

حجت الاسلام زمانی گفت: اگر بخواهیم بفهمیم انقلاب ما حسینی بوده است یا نه باید بدانیم اهداف امام حسین (ع) در کربلا و عاشورا چه بود اگر همان اهداف را داشته و دنبال کنیم نهضت ما حسینی است.

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) و ملت ایران دنبال زراندوزی و ریاست طلبی نبودند، ادامه داد: قبل از انقلاب رهبری این کشور را شاهی داشت که سود سالانه پول‌های او در بانک‌های آمریکای 3 میلیارد دلار بود و وقتی فوت کرد و اموال او در بین خانواده اش تقسیم شد همسرش فرح یکی از ثروتمندترین زنان کره زمین شد. 

 وی با بیان اینکه امروز هیچ کشوری در دنیا رهبری مانند امام خمینی(ره) ندارد، گفت: یکی از اهداف امام حسین (ع) از عاشورا این بود که دین فراموش شده را به جامعه برگرداند؛ هدف انقلاب اسلامی ما نیز حاکمیت اسلامی بود. 

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد:  ایران تنها کشوری است که با انقلاب اسلامی توانست دین را برگرداند و به آن حاکمیت داد. 

به گفته وی امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که قانون حجاب دارد در مابقی کشورها این وضعیت وجود ندارد. 

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز اقتصاد ایران با انقلاب اسلامی مستقل شده و در علوم رتبه‌های بالایی در دنیا کسب کرده، یادآور شد: اما در گذشته ایران علی رغم ثروت فراوانی که داشت در تولید دچار مشکل بود.

حجت الاسلام زمانی با اشاره به اینکه در زمان شاه به محرومان و نیازمندان جامعه توجهی نمی‌شد، تصریح کرد: اما امروز در انقلاب اسلامی حدود 5 میلیون نفر از محرومان جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره) قرار گرفتند. 

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور یادآورشد: نیروهای مسلح و مردم و بسیجیان در تبعیت از رهبری و ولایت فقیه وظیفه سنگین‌تری بر عهده دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن