ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13593
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۳۵
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
مجتمع فرهنگی شهید ابراهیم‌خانی دانشگاه پیام نور ملایر افتتاح شد

مجتمع فرهنگی شهید ابراهیم‌خانی دانشگاه پیام نور ملایر افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ صفی الله صفایی رئیس دانشگاه پیام نور همدان در آیین بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم‌خانی دانشگاه پیام نور ملایر با اشاره افتتاح پنج پروژه عمرانی در سطح استان همدان اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ صفی الله صفایی رئیس دانشگاه پیام نور همدان در آیین بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم‌خانی دانشگاه پیام نور ملایر با اشاره افتتاح پنج پروژه عمرانی در سطح استان همدان اظهار داشت: افتتاح دو سالن ورزشی در اسدآباد و بهار، ساختمان اساتید مرکز بهار، و دو مجتمع فرهنگی در ملایر ئ کبودرآهنگ پروژه‌هایی است که در ایام دهه فجر در استان به بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: پروژه مجتمع فرهنگی شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم‌خانی دانشگاه پیام نور ملایر از سال 86 آغازشده که تا پایان سال 93 30 درصد پیشرفت داده است و بااعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان افزود: این مجتمع چندمنظوره با زیربنای 800 مترمربع و مشتمل بر سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه، نمازخانه و اتاق‌های فرهنگی  است.

وی گفت: دانشگاه پیام نور مجموعه‌ای فعال بوده که در بین دانشگاه‌های کشور با کاهش دانشجو مواجه نشده است و در ملایر 10 رشته ارشد جدید اضافه‌شده است.

صفایی با اشاره به تحصیل 17 هزار دانشجو در مراکز پیام نور استان بیان کرد: یک هزار و 500 دانشجو هم در رشته‌های کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 وی از افزودن 35 رشته کارشناسی ارشد از سال گذشته در مراکز استان خبر داد و گفت: بالا بردن سطح علمی از مهم‌ترین اهداف در این مجموعه است.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان گفت: سعی شده تا بهترین  شرایط برای تحصیل در دانشگاه پیام نور برای دانشجویان فراهم شود و قبولی 720 نفر از دانشجویان پیام نور در آزمون‌های ارشد دولتی نشان از عیار بالای علمی این دانشگاه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن