ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13609
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکرهای پاک 3 شهید مدافع حرم در شهرهای اسلام‌آباد غرب، کرج و مینودشت

تشییع پیکرهای پاک 3 شهید مدافع حرم در شهرهای اسلام‌آباد غرب، کرج و مینودشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر پاک شهید «خیرالله احمدی‌فر» اولین شهید مدافع حرم اسلام‌آباد غرب دیروز در میان حزن و اندوه هزاران نفر از مردم و مسئولان این شهرستان تشییع شد.پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز در مقابل مسجد جامع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر پاک شهید «خیرالله احمدی‌فر» اولین شهید مدافع حرم اسلام‌آباد غرب دیروز در میان حزن و اندوه هزاران نفر از مردم و مسئولان این شهرستان تشییع شد.
پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز در مقابل مسجد جامع اسلام‌آباد غرب با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.
شهید احمدی‌فر از رزمندگان گردان حنین تیپ نبی‌اکرم کرمانشاه بود که سه روز پیش در یک عملیات مستشاری در موصل عراق به شهادت رسید.
همچنین پیکر پاک شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) پاسدار رضا ایزدیار در مراسم باشکوهی بر روی دستان امت حزب‌الله در کرج تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکر شهید ایزدیار به تازگی در سوریه کشف و در آزمایش دی.ان.ای هویت وی شناسایی و به زادگاهش البرز انتقال یافت.
شهید ایزدیار روز 25 اسفند ماه سال 94 در شهر حلب سوریه به شهادت رسید که اکنون پس از آزادسازی این شهر توسط نیروهای مقاومت شناسایی شد.
پیکر پاک این شهید والامقام بر روی دستان مردم شهید پرور استان البرز، دوستان، همرزمان و ایثارگران 8 سال دوران دفاع مقدس تشییع و در گلزار شهدای جوادآباد در کنار مزار برادر شهیدش داود ایزدیار آرام گرفت.
گزارش ایرنا از گنبد کاووس نیز حاکی است پیکر مطهر پاسدار شهید جواد سنجه‌ونلی دومین شهید مینودشت که در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسیده بود با حضور گسترده مردم شهرستان مینودشت در استان گلستان از میدان شهرداری مینودشت با حضور مردم و مسئولان استان و شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.
آیین نماز بر پیکر این شهید که از پاسداران گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل 45 جوادالائمه(ع) بود توسط امام‌جمعه مینودشت اقامه و سپس در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد. وی بر اثر انفجار مین شهید شد.
پیکر شهید نیروی انتظامی
در یاسوج تشییع شد
پیکر مطهر شهید «علی حسن بخردیان» از شهدای نیروی انتظامی دیروز با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، مسئولان محلی کهگیلویه و بویراحمد و مردم شهیدپرور شهر یاسوج تشییع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سرگرد «علی حسن بخردیان»، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک در استان هرمزگان ساعت 16 و 30 دقیقه پنجشنبه 14 بهمن در جاده لاور به میستان در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید پس از تشییع باشکوه در یاسوج برای خاکسپاری به زادگاهش روستای مورصفای دشتروم کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.
پیکر این شهید با حضور مردم و مسئولان از ستاد فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد واقع در میدان امام حسین(ع) تا میدان هفتم تیر در شهر یاسوج شد.
تاکنون 13شهید نیروی انتظامی در راه امنیت در این استان جان خود را
تقدیم کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن