ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13746
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
  • 232 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین سالگرد شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار می شود

اولین سالگرد شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، اولین سالگرد و اولین یادواره شهدای مدافعین حرم اردبیل برگزار می شود. سردار سرتیپ پاسدار جلیل بابازاده از برگزاری اولین سالگرد و یادواره شهدای مدافع حرم شهیدان (علی آقایی و هاشم دهقانی نیا) خبر داد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، اولین سالگرد و اولین یادواره شهدای مدافعین حرم اردبیل برگزار می شود.

سردار سرتیپ پاسدار جلیل بابازاده از برگزاری اولین سالگرد و یادواره شهدای مدافع حرم شهیدان (علی آقایی و هاشم دهقانی نیا) خبر داد و اظهار داشت: همه ساله یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در 4 اسفندماه برگزار می شد، اما امسال به جهت تقارن سالگرد شهادت دو شهید مدافع حرم یاد شده، یادواره شهدای؛ عملیات خیبر، بدر، شهدای منطقه عملیاتی شمالغرب استان اردبیل و این دو شهید، همزمان در 7 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد گرامیداشت یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر افزود: گرامی داشت اولین سالگرد این دو شهید گرانقدر همزمان با یادواره شهدای عملیات خیبر، بدر و منطقه عملیاتی شمالغرب کشور با هماهنگی و کسب موافقت خانواده این دوشهید گرانقدر صورت می گیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل زمان برگزاری یادواره را ساعت 9 و نیم صبح روز شنبه هفتم اسفندماه سال جاری اعلام کرد و اضافه کرد: در این یادواره از کتاب شهدای مدافع حرم استان نیز رونمایی خواهد شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن