ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13823
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۳۲
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری دومین سوگواره هنری فاطمیون در خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌‎جنوبی، امروز (25 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران تصریح کرد: حوزه هنری در راستای تقید به مباحث مذهبی و مناسبت‌های ویژه سال گذشته اقدام به برگزاری سوگواره هنری فاطمیون کرد. وی افزود: با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌‎جنوبی، امروز (25 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران تصریح کرد: حوزه هنری در راستای تقید به مباحث مذهبی و مناسبت‌های ویژه سال گذشته اقدام به برگزاری سوگواره هنری فاطمیون کرد.

وی افزود: با توجه به آغاز فاطمیه، حوزه هنری امسال نیز برای دومین سال متوالی اقدام به برگزاری سوگواره هنری فاطمیون کرده است.

رییس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در این سوگواره مجموعه مباحث و برنامه‌های مرتبط با دهه اول، دوم و سوم فاطمیه ارائه می‌شود، ادامه داد: در نظر داریم تا در این سوگواره مجموعه هنرمندان بتوانند نقش مثبت و مستحکمی در تقویت مباحث دینی و اعتقادی بردارند.

کریمیان از برگزاری کارگاه‌های تخصصی شعر و تصنیف آئینی توسط حاج محمد صمیمی در 21 بهمن ماه همزمان با شروع فاطمیه خبرداد.

وی یادآور شد: در این ایام همچنین برگزاری شب شعر فاطمی را 26 بهمن ماه در سالن اجتماعات حوزه هنری و افتتاح نمایشگاه عکس اربعین را در فاطمیه دوم خواهیم داشت.

کریمیان اضافه کرد: همچنین در این ایام در قالب سوگواره، شب خاطره شهدای مدافع حرم و مفقودالاثر با مشارکت هیات فاطمیون در 9 اسفند ماه نیز برگزار خواهد شد.

وی از اکران فیلم‌های مستند فرمانده با محوریت سردار ابوحامد فرمانده لشکر فاطمیون در این ایام خبرداد و گفت: پخش مستند شهید صابری از مدافعان لشکر فاطمیون و سردار شهید صدرزاده از فرماندهان گردان لشکر فاطمیون را نیز خواهیم داشت که این اکران‌ها از 10 اسفند ماه به مدت سه روز بعد از نماز ظهر و عصر در سالن اجتماعات حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رییس حوزه هنری استان یادآور شد: انتشار قطعات آلبوم تولیدی موسیقی فاطمیون کاری از استدیو صدای حوزه هنری و غبارروبی مزار شهدای مفقودرالاثر و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های سوگواره هنری فاطمیون است.

وی از برگزاری تئاترهای مذهبی با موضوعات مرتبط با ایام فاطمیه در مساجد خبرداد و خاطرنشان کرد: در قالب این سوگواره همچنین اکران فیلم مستند شهدای گمنام و اکران فیلم پک مدافعان حرم در مساجد و ادارات استان را خواهیم داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن