ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3085
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :
یادوراه شهدای مدافع حرم به میزبانی ملی حفاری در اهواز برگزار شد

یادوراه شهدای مدافع حرم به میزبانی ملی حفاری در اهواز برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، یادواره شهدای مدافعان حرم به همت امور فرهنگی دانشجویی مرکز علمی کاربردی ملی حفاری ایران عصر امروز در شهرک قائم برگزار شد. در این یادواره که به مناسبت شهادت امام علی النقی هادی (ع) برگزار شد، سید عبدالرضا موسوی معاون سابق بنیاد شهید […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، یادواره شهدای مدافعان حرم به همت امور فرهنگی دانشجویی مرکز علمی کاربردی ملی حفاری ایران عصر امروز در شهرک قائم برگزار شد.

در این یادواره که به مناسبت شهادت امام علی النقی هادی (ع) برگزار شد، سید عبدالرضا موسوی معاون سابق بنیاد شهید و مهدی مهران مدیر مرکز علمی کاربردی خوزستان و معاونت فرهنگی استان حضور داشتند.

سید عبدالرضا موسوی با قدردانی از مجموعه مرکز علمی کاربردی حفاری ایران به‌منظور اقدامات فرهنگی و گرامیداشت شهدا اظهار کرد: استکبار جهانی با ایجاد گروه‌هایی مانند داعش از عناوین اسلامی علیه خود مسلمانان و جامعه اسلامی بهره برده و هدفش ایجاد نا‌امنی در کشورهای اسلامی و منطقه است.

وی افزود: امروزه اتهامات زیادی به شهدای حرم وارد است و حمایت مالی سپاه به رزمندگان را دلیل حضورشان در جبهه‌ها می‌دانند، اما بایستی توجه داشت این سخنان و شبهات از سوی چه افرادی عنوان می‌شود.

معاون سابق بنیاد شهیدان و ایثارگران خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و استکبار جهانی به تمامی سلاح روز مجهز هستند و علیه مسلمانان استفاده می‌کنند اما بدانند ما بیدارتر از دشمنان هستیم.

وی در تصریح کرد: اگر رزمندگان ما امروز در لبنان، سوریه و عراق به شهادت می‌رسند برای امنیت کشور و خنثی کردن حملاتشان به میهن اسلامی است و در صورت عدم این پیش‌بینی، امروز در کشورمان شاهد برقراری امنیت نبودیم.

موسوی با اشاره به وضعیت مردم بی‌دفاع و مورد تهاجم در کشورهای همجوار گفت: دشمنان با تبلیغات فریب دهنده خود، جمهوری اسلامی را کشوری مداخله کننده در امور داخلی دولت‌ها نشان می‌دهند و خود را مدافع حقوق بشر می‌خوانند و این در حالی است که خود ناقض حقوق بشر هستند و بیش از یک‌سال تهاجم به مردم  و بمباران مردم در خانه‌هایشان از نمونه های بارز این امر است.

وی افزود: دشمنان کشور با ایجاد این ناامنی در منطقه هدف تهاجم و ورود به ایران را دارند.

موسوی مسئولان و بخش‌های فرهنگی را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما در جایگاهی قرار دارید که زمام امور و هدایت مردم در دستان شماست و باید توجه کنید اقدامات فرهنگی امری تخصصی و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تأثیرات آن می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد.

وی بیان کرد: از مسئولان درخواست می‌کنم در انجام امور فرهنگی خود 3 مورد بسیار مهم اعتبارات، به‌کارگیری نیروهای آگاه و متخصص و برنامه‌ریزی با افق بلند را در نظر داشته باشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن