ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3436
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
گلستان میزبان هفتمین شهید مدافع حرم شد + جزئیات

گلستان میزبان هفتمین شهید مدافع حرم شد + جزئیات

علی خالقی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: علیرضا صفرپور جاجرمی در راه دفاع از حرم آل‎البیت (ع) در کشور سوریه حوالی حلب به مقام رفیع شهادت نائل شد، این شهید مدافع حرم 52 ماه سابقه جبهه در کارنامه داشته است، 20 ماه بسیجی و 32 ماه پاسدار در زندگینامه کاری […]

علی خالقی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: علیرضا صفرپور جاجرمی در راه دفاع از حرم آل‎البیت (ع) در کشور سوریه حوالی حلب به مقام رفیع شهادت نائل شد، این شهید مدافع حرم 52 ماه سابقه جبهه در کارنامه داشته است، 20 ماه بسیجی و 32 ماه پاسدار در زندگینامه کاری ایشان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شهید صفرپور جاجرمی در یگان 60 زرهی گنبدکاووس خدمت خود را به پایان رساند، تصریح کرد: بعد از بازنشستگی چندین مرحله برای اعزام داوطلبانه به کشور سوریه در دفاع از حرم آل‎الله اصرار داشت که پس از دو ماه حضور در سوریه در بامداد جمعه 27 فروردین به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

مسئول اطلاع‌رسانی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به جمله کوتاهی از هفتمین شهید مدافع حرم استان افزود: ایشان اصرار داشتند که می‎خواهم فردای قیامت در محضر شهدا و حضرت زینب (س) روسفید باشم.

خالقی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه و اعزام داوطلبانه برای دفاع از حرم آل‎البیت نتیجه‎اش چیزی جز عاقبت‌بخیری نیست، ابراز کرد: برخی پاسداران بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفتند اما این پاسدار شهید با چهره سرخ به دیدار امام حسین (ع) و همرزمان شهیدش پیوست.

وی در خصوص مراسم وداع و استقبال با پیکر هفتمین شهید مدافع حرم استان گلستان گفت: زمان مراسم وداع و تشییع هنوز مشخص نشده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس؛ استان گلستان تاکنون هفت شهید مدافع حرم را در نبرد با تروریست‎های تکفیری در مناطق مختلف سوریه تقدیم کرده است.

شهید غلام‌علی تولی از تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبدکاووس در دفاع از جبهه جهانی مقاومت برای مبارزه با تکفیری‎ها به خط مقدم زد و در 25 خرداد 1392 در جوار حرم مطهر حضرت زینب (س) به مقام رفیع شهادت رسید و نخستین شهید مدافع حرم از استان گلستان شد.

دومین شهید مدافع حرم استان گلستان سید احسان حاجی‎حتملو از پاسداران رشید انقلاب اسلامی و از تیپ 45 جوادالائمه (ع) بود که به دست گروه‎های تکفیری در بهمن سال 1393 در حلب سوریه به مقام شهادت رسید.

شهید قاسم غریب سومین شهید مدافع حرم از استان گلستان بود که در جبهه مقاومت برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در ارتفاعات تلمور سوریه به فیض شهادت رسید.

چهارمین شهید مدافع حرم سیدمحمدحسین میردوستی از شهرستان مینودشت بود که هم‌زمان با تاسوعای حسینی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) کربلایی شد و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

شهید اسماعیل زاهدپور پنجمین شهید مدافع حرم از شهرستان کردکوی بود که در حلب سوریه به دست تروریست‎های تکفیری به شهادت رسید.

ششمین شهید مدافع حرم نیز قاسم تیموری پاسدار رشید اسلام فرمانده دلاور گردان تخریب‎چی تیپ 45 جوادالائمه شهرستان گرگان و جانباز دفاع مقدس است که در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

و اکنون علیرضا صفرپور جاجرمی در قامت هفتمین شهید مدافع حرم در راه دفاع از حرم آل‎البیت (ع) در کشور سوریه حوالی حلب به فیض شهادت نائل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن