ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3616
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
پيكر پاك دومين شهيد مدافع حرم گنبدكاووس به آغوش همشهريان خود بازگشت

پيكر پاك دومين شهيد مدافع حرم گنبدكاووس به آغوش همشهريان خود بازگشت

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ايرنا، در مراسم استقبال از اين شهيد مدافع حرم كه از پاسداران و جانبازان بازنشسته بسيج سپاه گنبدكاووس بود، فرماندار ويژه شهرستان گنبدكاووس و مسئولان به همراه روحانيون، بسيجيان، نيروهاي نظامي و انتظامي و آحاد مردم گنبدكاووس در محل گلزار شهداي گمنام گنبدكاووس حضور يافتند. در […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ايرنا، در مراسم استقبال از اين شهيد مدافع حرم كه از پاسداران و جانبازان بازنشسته بسيج سپاه گنبدكاووس بود، فرماندار ويژه شهرستان گنبدكاووس و مسئولان به همراه روحانيون، بسيجيان، نيروهاي نظامي و انتظامي و آحاد مردم گنبدكاووس در محل گلزار شهداي گمنام گنبدكاووس حضور يافتند.
در اين آيين با اجراي مراسم رسمي و نواختن مارش عزا از سوي نيروهاي نظامي، پيكر مطهر شهيد صفرپور جاجرمي مورد استقبال حاضرين قرار گرفت و آنان با نوحه خواني و مداحي در عزاي اين شهيد مدافع حرم اشك ماتم ريختند.
بر اساس برنامه هاي اعلام شده از سوي روابط عمومي و تبليغات ناحيه مقاومت بسيج گنبدكاووس، مراسم وداع با اين شهيد والامقام نيز امشب در محل مصلي امام جعفر صادق (ع) گنبدكاووس برگزار مي شود.
مراسم تشييع پيكر پاسدار شهيد عليرضا صفرپور جاجرمي نيز فردا (سه شنبه 31 فروردين) ساعت 9 صبح از مقابل بيمارستان طالقاني گنبدكاووس به سمت گلزار شهيدان امامزاده يحيي بن زيد(ع) اين شهر برگزار و به خاك سپرده مي شود.
مراسم سومين روز اين شهيد والامقام نيز صبح چهارشنبه اول ارديبهشت در مصلي امام جعفر صادق(ع) گنبدكاووس برگزار مي شود.
پيش از اين پاسدار شهيد غلامعلي تولي از گنبدكاووس نيز در دفاع از حرم حضرت زينب (س) به درجه رفيع شهادت نايل شده بود.
شهرستان گنبدكاووس با 360 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان افزون بر 500 شهيد والامقام تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
1860

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن