ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3653
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
  • 350 بازدید
  • ارسال توسط :
پیكر مطهر شهید مدافع حرم در گنبدكاووس تشییع شد

پیكر مطهر شهید مدافع حرم در گنبدكاووس تشییع شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تشییع جنازه این شهید روز سه شنبه از مقابل بیمارستان طالقانی گنبدكاووس و با مراسم ویژه نظامی آغاز شد و تا مسجد قائمیه این شهر ادامه داشت. پیكر مطهر شهید علیرضا صفرپور جاجرمی در ادامه به گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تشییع جنازه این شهید روز سه شنبه از مقابل بیمارستان طالقانی گنبدكاووس و با مراسم ویژه نظامی آغاز شد و تا مسجد قائمیه این شهر ادامه داشت.

پیكر مطهر شهید علیرضا صفرپور جاجرمی در ادامه به گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن زید (ع) كه در فاصله سه كیلومتری از مركز شهر واقع است، منتقل شد و درخانه ابدی اش آرام گرفت.
دراین مراسم كه با مداحی و ذكر مصیبت همراه بود، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدكاووس، خانواده این شهید والامقام و دیگر خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و جمع كثیری از مردم گنبدكاووس حضور داشتند.

عصر روز گذشته (دوشنبه) نیز مراسم استقبال از پاسدار شهید علیرضا صفرپور جاجرمی دومین شهید مدافع حرم درمحل گلزار شهدای گمنام گنبدكاووس و مراسم وداع با این شهید والامقام نیز شب گذشته درمصلی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان باحضور مسئولان و مردم همیشه درصحنه گنبدكاووس برگزار شد.

بر اساس برنامه های اعلام شده از سوی روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج گنبدكاووس، مراسم سومین روز این شهید والامقام صبح روز چهارشنبه اول اردیبهشت در مصلی امام جعفر صادق(ع) گنبدكاووس برگزار می شود.

پیش از این پاسدار شهید غلامعلی تولی از گنبدكاووس نیز در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نایل شده بود.

شهرستان گنبدكاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان افزون بر 500 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن