ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3764
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :
«محمدحسین حمزه» به جمع شهدای مدافع حرم پیوست + تصویر

«محمدحسین حمزه» به جمع شهدای مدافع حرم پیوست + تصویر

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: شهید محمدحسین حمزه، پاسدار رشید تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان بود که در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعشی در سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. مهدی دیابی افزود: شهید حمزه در عملیات […]

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: شهید محمدحسین حمزه، پاسدار رشید تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان بود که در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعشی در سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

مهدی دیابی افزود: شهید حمزه در عملیات مستشاری در حومه سوریه حضور داشت که با دستان کثیف گروه‌های تکفیری و داعشی به خیل هم‌رزمان شهیدش ملحق شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: وی فرزند سرهنگ جانباز حاج حسن حمزه است که به هم‌رزمان شهیدش در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان، محمد طحان و سعید علیزاده پیوست.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس؛ اخبار تکمیلی و آیین‌های تشییع و تدفین و مراسم گرامیداشت شهید والامقام، محمدحسین حمزه در اخبار تکمیلی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

                                    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن