ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3766
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
گرگان آماده استقبال و تشییع هشتمین شهید مدافع حرم است

گرگان آماده استقبال و تشییع هشتمین شهید مدافع حرم است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان به ستاد گرامیداشت سوم خرداد و مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) اشاره کرد و گفت: ستاد گرامیداشت سوم خرداد و مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در روزهای پایانی سال 1394 شکل گرفته است. وی تصریح […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان به ستاد گرامیداشت سوم خرداد و مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) اشاره کرد و گفت: ستاد گرامیداشت سوم خرداد و مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در روزهای پایانی سال 1394 شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: این ستاد متشکل از 10 کمیته‎ اعزام، پشتیبانی، حمل و نقل، بازرسی، فرهنگی، اصناف و بازاریان، امنیتی- انتظامی، بهداشت و درمان و رسانه و تبلیغات است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه ریاست ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) با فرمانداری گرگان است، خاطرنشان کرد: امید است دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان همچون گذشته با پشتیبانی و همکاری لازم به اعزام زائران شهرستان گرگان به مراسم گرامیداشت ارتحال امام(ره) کمک کند.

مهاجر با بیان اینکه جبهه‎ها محل مکاشفه است و شهدا با راهیان نور با ما سخن می‎گویند خاطرنشان کرد: در پایان سال 1394 و تعطیلات نوروزی از شهرستان گرگان 2 هزار و 365 نفر به راهیان نور اعزام شدند.

وی ابراز داشت: در ایام پایان سال 1394 و تعطیلات نوروزی یک هزار و 433 برادر بسیجی و 932 خواهر بسیجی از شهرستان گرگان به سفر معنوی راهیان نور اعزام شده و از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

شهید افشین زورقی هشتمین شهید مدافع حرم است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و افزود: شهید افشین زورقی هشتمین شهید مدافع حرم بوده که از استان گلستان به شهادت رسیده  و شهرستان گرگان در صورت ورود پیکر این شهید به کشور آماده مراسم تشییع این شهید بزرگوار است.

مهاجر با بیان اینکه اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در نیم فصل دوم امسال برگزار می‎شود، گفت: در شهرستان گرگان ریاست ستاد اجلاسیه 4 هزار شهید با فرمانداری گرگان است و امید است که با همکاری دستگاه‎های اجرایی برنامه‎ها تا زمان برگزاری اجلاسیه به خوبی پیش‎ برود.

وی ابراز داشت: کمیته بناها و یادمان‎ها، دانش آموزی و فرهنگیان، پشتیبانی، برنامه‎ریزی مالی و پشتیبانی، دانشجویی و اساتید، کمیته بانوان، اقشار و تشکل‎های مردمی، رسانه و ارتباطات، فرهنگی، تدوین و تالیف و دوایر زیر مجموعه آن در راستای گرامیداشت اجلاسیه 4 هزار شهید در شهرستان گرگان شکل گرفته است.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس از گرگان؛ استان گلستان تاکنون هفت شهید مدافع حرم را در نبرد با تروریست‎های تکفیری در مناطق مختلف سوریه تقدیم کرده است.

شهید غلام‌علی تولی از تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبدکاووس در دفاع از جبهه جهانی مقاومت برای مبارزه با تکفیری‎ها به خط مقدم زد و در 25 خرداد 1392 در جوار حرم مطهر حضرت زینب (س) به مقام رفیع شهادت رسید و نخستین شهید مدافع حرم از استان گلستان شد.

دومین شهید مدافع حرم استان گلستان سید احسان حاجی‎حتملو از پاسداران رشید انقلاب اسلامی و از تیپ 45 جوادالائمه (ع) بود که به دست گروه‎های تکفیری در بهمن سال 1393 در حلب سوریه به مقام شهادت رسید.

شهید قاسم غریب سومین شهید مدافع حرم از استان گلستان بود که در جبهه مقاومت برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در ارتفاعات تلمور سوریه به فیض شهادت رسید.

چهارمین شهید مدافع حرم سیدمحمدحسین میردوستی از شهرستان مینودشت بود که هم‌زمان با تاسوعای حسینی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) کربلایی شد و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

شهید اسماعیل زاهدپور پنجمین شهید مدافع حرم از شهرستان کردکوی بود که در حلب سوریه به دست تروریست‎های تکفیری به شهادت رسید.

ششمین شهید مدافع حرم نیز قاسم تیموری پاسدار رشید اسلام فرمانده دلاور گردان تخریب‎چی تیپ 45 جوادالائمه شهرستان گرگان و جانباز دفاع مقدس است که در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

و علیرضا صفرپور جاجرمی در قامت هفتمین شهید مدافع حرم در راه دفاع از حرم آل‎البیت (ع) در کشور سوریه حوالی حلب سه روز پیش به فیض شهادت نائل شده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن