ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3847
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
  • 438 بازدید
  • ارسال توسط :
درد دل فرزند شهید مدافع حرم از نبود پدرش/پدری که مدافعان حرم را مانند فرزند خود می‌دانست/ درحرم حضرت زینب اخراجی ها هم به شهادت می‌رسند

درد دل فرزند شهید مدافع حرم از نبود پدرش/پدری که مدافعان حرم را مانند فرزند خود می‌دانست/ درحرم حضرت زینب اخراجی ها هم به شهادت می‌رسند

سجاد عالمی پسر شهید مدافع حرم “سید علی عالمی” معروف به ابوسجاد در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره نبود پدرش در اولین روز پدر پس از شهادت وی گفت: من از شهادت پدرم خیلی خوشحال هستم چون وی یکی از نیروهای مخلص فاطمیون بود و آرزوی شهادت داشت و مزد کارهایی […]

درد دل فرزند شهید مدافع حرم از نبود پدرش/پسری که با پدرش مدافع حرم شدند/پدری که دیگر مدافعان حرم را مانند فرزند خود می دانست/ درحرم حضرت زینب اخراجی ها هم به شهادت میرسند//////کار نشودسجاد عالمی پسر شهید مدافع حرم “سید علی عالمی” معروف به ابوسجاد در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره نبود پدرش در اولین روز پدر پس از شهادت وی گفت: من از شهادت پدرم خیلی خوشحال هستم چون وی یکی از نیروهای مخلص فاطمیون بود و آرزوی شهادت داشت و مزد کارهایی را که کرد در نهایت گرفت اما از اینکه در کنار ما نیست احساس کمبود و ضعف دارم زیرا پدرم برای ما خیلی عزیز بود و از دست دادن چنین عزیزی برای تمام خانواده سخت است.

وی درباره نحوه شهادت پدرش گفت: من و پدرم در تاریخ 2/8/94 مصادف با 11 محرم در منطقه بودیم که من به استان حلب رفتم و پدرم در استان دیگر ماند.
 
وی افزود: زمان مرخصی پدرم رسیده بود و بعد از سه ماه می خواست به مرخصی بیاید و تمام کارهای خود را انجام داده بود اما صبر کرد زیرا پیکر 9 شهید فاطمیون مفقود شده بود و پیکرهای آنها دست تکفیری ها بود پدرم گفت من صبر می کنم پیکر این شهیدان را پیدا کنم و بعد به مرخصی می آیم.
 
دردودل فرزند شهید مدافع حرم از نبود پدرش/پسری که با پدرش مدافع حرم شدند/پدری که دیگر مدافعان حرم را مانند فرزند خود می دانست/ درحرم حضرت زینب اخراجی ها هم به شهادت میرسند

سید سجاد عالمی بیان کرد: روز عملیات حزب الله فرا می رسد و پدرم پیکر دو شهید را از دست تکفیری ها باز پس می گیرد و نوبت به پیکر شهید سوم که می رسد چند متر مانده به مکانی که پیکررا تحویل بدهد یک تک تیرانداز تکفیری پهلوی پدرم را نشانه می گیرد و تیر از سوی دیگر بدن پدرم خارج می شود که به علت خونریزی شدید دو ساعت بعد از مجروح شدنش به شهادت می رسد.
 
فرزند ابوسجاد در ادامه گفت: ابوسجاد چند روزی به علت تشابه اسمی در یکی از بیمارستان های سوریه گم شده بود و من آن موقع در حلب در محاصره بودم و زمانی که از محاصره آزاد شدم به دمشق رفتم و بعد از ده روز پیکر پدرم در یکی از بیمارستان های سوریه پیدا شد بعد از پیدا شدن پیکر شهید سجاد به دمشق برگشتیم و بعد از آن به تهران آمدیم سپس پیکر پدرم از تهران به مشهد منتقل و بعد تشییع شد.

سجاد عالمی درخصوص ویژگی های پدرش ابو سجاد گفت: ابوسجاد آدم بسیار خون گرم و مهربانی بود ورفتار او در اولین برخورد به یاد همه می ماند.
 
وی افزود: پدرم در منطقه نیز بی نهایت نسبت به بچه های حرم مهربان و دلسوز بود و مدافعان حرم را همانند فرزندان خود می دانست و برای آنها از جان گذشتگی می کرد و شب و روز نمی شناخت.
 
فرزند ابوسجاد بیان کرد: پدرم خیلی دوست داشت شهیدانی را که پیکرشان در دست تکفیری ها مانده است بازپس گیرد مثلا به خاطر دارم شهید رضا اسماعیلی زمانی که سرش را از پیکرش جدا کردند پدرم به دنبال پیکر وی بود و سرانجام توانست پیکر آن شهید را از تکفیرها باز پس گیرد.
 
وی در خصوص مدافعان حرمی که از افغانستان به سوریه رفتند گفت: افغانستان یک اردوی ملی دارد که دوران آموزشی آن را آمریکایی ها بر عهده دارند و چون در این اردو سربازی اجباری است و همه باید بروند کسانی که می خواستند به دفاع از حرم حضرت زینب(س) بپردازند از این اردو فرار کردند و به ایران آمدند و سپس از ایران به سوریه اعزام شدند و باید بگویم 500 الی 700 مدافع حرم بدین صورت به سوریه اعزام شدند.

سجاد عالمی افزود:ما مهاجرین افغانی هستیم که جز اولین مدافعان حرم از کشور افغانستان بودیم اکثر ما از قشر متوسط جامعه هستیم و زمانی که فهمیدیم راه جهاد باز شده است به این ندای الهی لبیک گفتیم.
 
یکی ا زمدافعان حرم گفت: برخی از این مدافعان حرم زمانی که به سوریه اعزام شدند خانواده هایشان در افغانستان ماندند و اکنون دولت افغانستان آنها را تهدید می کند و اگر خود مدافعان به کشورمان برگردند آنها را اعدام می کنند.
 
سید سجاد عالمی درباره حال و هوای منطقه گفت: از هر قشری در منطقه وجود دارد و زمانی که مسعود ده نمکی کارگردان اخراجی ها در این فیلم از آدمهای مختلف صحبت به میان آورد امروز در جبهه های سوریه آنها را مشاهده می کنیم و افرادی از مدافعان حرم همانند شخصیت های فیلم اخراجی ها هستند و می بینیم کسانی که همه فکر می کنند آدمهای خوبی نیستند از مخلص ترین مدافعان حرم هستند که در نهایت به شهادت می رسند.
 
وی افزود: اوایل که ما در حرم حضرت زینب(س) در محاصره بودیم تمام دلخوشیمان این بود که وقتی جلو می رفتیم و احساس ترس می کردیم به عقب که نگاه می کردیم و چشممان به حرم حضرت زینب(س) می افتاد قوی می شدیم و دلهایمان محکم می شد و به جنگ ادامه می دادیم.
 
سجاد عالمی در خصوص کمک های مالی کشور ایران خاطر نشان کرد: ما بسیحی وار به سوریه رفتیم و برای دفاع از حرم آل الله قراردادی نبستیم و حقوقی را در خصوص این موضوع به ما پرداخت نمی کنند ولی باید بگویم به ما گفته اند که زمانی که شهید شدید ماهیانه دو میلیون تومان به خانواده مان می دهند.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن