ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3859
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم «حمزه» وارد سمنان شد/استقبال مردم از فرزند سمنان

پیکر شهید مدافع حرم «حمزه» وارد سمنان شد/استقبال مردم از فرزند سمنان

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، پیکر پاک شهید مدافع حرم، محمدحسین حمزه که چندروز قبل در عملیات مستشاری در دفاع از حرم اهل بیت(س) به شهادت رسیده بود؛ دقایقی پیش وارد سمنان شده و در میدان کوشک امام رضا(ع) در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر سمنان مورد […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، پیکر پاک شهید مدافع حرم، محمدحسین حمزه که چندروز قبل در عملیات مستشاری در دفاع از حرم اهل بیت(س) به شهادت رسیده بود؛ دقایقی پیش وارد سمنان شده و در میدان کوشک امام رضا(ع) در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر سمنان مورد استقبال پرشور مردم این شهر قرار گرفت.

سیلی خروشان از مردم شهیدپرور سمنان در آیین استقبال از پیکر پاک فرزند شهید سمنان حضور دارند.

مردم شهیدپرور سمنان از هر قشر و گروهی آمده‌اند تا بار دیگر ارادت خود را به شهدای والامقام به اثبات رسانده و درس ایثار از آنان بیاموزند.

اینان امروز به استقبال این شهید والامقام آمده‌اند تا شاید فردای قیامت، محمد حسن به استقبالشان آمده و شفاعتشان کند.

حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در این آیین، رنگ و بویی دیگر به ان بخشیده است.

آری مردم سمنان آمده‌اند تا به شهید محمد حسین حمزه بگویند که «محمد حسین جان، ای فرزند برومند استان سمنان! خوش آمدی».

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم؛ شهید والامقام محمد حسین حمزه، چند روز قبل حین عملیات مستشاری در حومه شهر حلب سوریه به دست تروریست‌‌های تکفیری به شهادت رسید.

وداع با پیکر این شهید مدافع حرم نیز روز جمعه سوم اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای سمنان برگزار خواهد شد.

آیین تشییع پیکر شهید محمدحسین حمزه نیز ساعت 10 صبح روز شنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه از معراج شهدا واقع در میدان سعدی سمنان به سمت گلزار شهدای این شهر انجام می‌شود.

مراسم تذکر شهید محمدحسین حمزه روز شنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای سمنان برگزار و دومین مراسم ترحیم این شهید مدافع حرم، یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد از سوی پایگاه مقاومت بسیج پنج‌تن آل عبا (ع) در مسجد پنج‌تن آل عبا (ع) برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن