ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3900
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۳۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
امنیت امروز کشور به برکت خون شهدای مدافع حرم است

امنیت امروز کشور به برکت خون شهدای مدافع حرم است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری در مراسم تشییع پیکر سه شهید مدافع حرم که جمعه شب همزمان با شب وفات حضرت زینب (س) در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اسامی همه شهدا در قرآن با عنوان یاران دین خدا یاد شده است. […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری در مراسم تشییع پیکر سه شهید مدافع حرم که جمعه شب همزمان با شب وفات حضرت زینب (س) در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اسامی همه شهدا در قرآن با عنوان یاران دین خدا یاد شده است.

وی افزود: مولود نامشروع امپریالیسم به نام تکفیری و داعشی آمده‌اند تا با اسلام مبارزه کنند اما شهیدان امروز با قرار گرفتن در صف شهیدان جنگ بدر و احد به دفاع از اسلام می‌پردازند.

کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا مفتخر هستند که عضوی از خانواده یاران امام حسین (ع) هستند، ابراز کرد: شهید رضا اسماعیلی توسط داعشیان ذبح شد، در حالی که تا آخرین نفس لبیک یا حیدر(ع) سر می‌داد، وی با بدنی بدون سر نزد خانواده خویش بازگشت.

ماندگاری سنگر اول تکفیریان را سوریه و عراق دانست و گفت: اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق به دفاع بر نمی‌خواستند امروز ما باید در ایران به مبارزه بر می‌خواستیم، چراکه هدف از داعشیان براندازی شام نبود، بلکه نابودی عزت اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز امنیت ما در کشور به برکت خون شهدای مدافع حرم مهیا شده است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: اگر این شهدای مدافع در سوریه و عراق نمی‌جنگیدند، ما باید در همدان و کرمانشاه می‌جنگیدیم، لذا مسئولان باید بدانند اگر امروز می‌توانند در پشت میز به مسلمانان خدمت کنند به برکت خون همین شهیدان است و احترام به خانواده این شهدا یک ضرورت به شمار می‌رود.

استاد حوزه و دانشگاه به دفاع از خاک اسلام توسط مبارزان بدون مرز اشاره کرد و گفت: شهید افغانی، پاکستانی، ایرانی، عراقی، سوری و… تاج سر ما است، این‌ها ولی نعمت ما هستند چراکه مدافعان ارزش‌های اسلامی بوده و به والاترین هدف اسلام که دفاع از ارزش‌های اسلامی است، توجه کرده‌اند.

ماندگاری با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، مدافعان حریم ولایت هستند، گفت: این‌ها شهیدانی هستند که از قافله امام حسین (ع) جا مانده‌اند و امروز با دفاع از خاک اسلام به دفاع از حریم ولایت برخاسته‌اند.

وی با بیان اینکه در سوریه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در سامرا دفاع از حرمین مطرح می‌شود، ابراز کرد: علاوه بر این مسائل امروز در ایران و افغانستان دفاع از اسلام مطرح می‌شود و هر فردی می‌تواند در هر نقطه از این کره خاکی به دفاع از اسلام بپردازد.

کارشناس مذهبی با طرح این سؤال که من و شما چند بار خود را سپر کرده‌ایم که حریم اسلام خدشه‌دار نشود؟ عنوان کرد: همه ما باید در صنعت، محیط اجتماعی، اقتصاد، حوزه و… مدافع حریم ولایت باشیم. بر این اساس مدافع حریم ولایت به معنای مدافع فرمان ولایت است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن