ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3906
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۴۹
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار احمد وحیدی: «مدافعان حرم» نماد فرهنگی عصر ما هستند

سردار احمد وحیدی: «مدافعان حرم» نماد فرهنگی عصر ما هستند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،سردار احمد وحیدی از فرماندهان نظامی ایران و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در دولت دهم که چندی پیش در خبرگزاری فارس حضور پیدا کرده بود در ارتباط با پرسش خبرنگار این رسانه درباره برگزاری جشنواره «مدافعان حرم» و اهمیت برگزاری آن […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،سردار احمد وحیدی از فرماندهان نظامی ایران و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در دولت دهم که چندی پیش در خبرگزاری فارس حضور پیدا کرده بود در ارتباط با پرسش خبرنگار این رسانه درباره برگزاری جشنواره «مدافعان حرم» و اهمیت برگزاری آن اظهار کرد: این کار بسیار ارزشمند است واقعا مدافعین حرم یکی از نمادهای بارز فرهنگی ما در این عصر و زمان هستند.

چطور یک عده حاضر شدند جان شیرین خود را برای حمایت از ارزش‌ها بدهند. لذا تبیین این موضوع و نشان دادن ارزش ها از سوی مدافعین بسیار ارزشمند است‌.

جشنواره مدافعان حرم توسط خبرگزاری فارس در حال برگزاری است تا به این لحظه سینماگران و مستندسازان دغدغه‌مند در حوزه مستند بحران به ویژه مستند‌هایی با محوریت سوریه عراق و مدافعان حرم آثار خود را برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه آن ارسال کرده‌اند.

نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی 5 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود. فیلمسازان تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را با مراجعه به سایت www.modafeanfilmfest.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن