ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4005
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
حداقل مزیت اعزام نیرو به سوریه حفظ امنیت ایران است

حداقل مزیت اعزام نیرو به سوریه حفظ امنیت ایران است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد علیرضایی شنبه شب در مراسم یادواره شهدای مدافعان حرم اصفهان اظهار کرد: لزوم فرستادن نیرو به سوریه برای حفظ امنیت خود کشور است، چراکه گروه‌های تروریستی هدف خود را نابود کردن شیعه قرار داده‌اند و از طرفی بزرگ‌ترین جامعه شیعی در ایران […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد علیرضایی شنبه شب در مراسم یادواره شهدای مدافعان حرم اصفهان اظهار کرد: لزوم فرستادن نیرو به سوریه برای حفظ امنیت خود کشور است، چراکه گروه‌های تروریستی هدف خود را نابود کردن شیعه قرار داده‌اند و از طرفی بزرگ‌ترین جامعه شیعی در ایران است.

وی افزود: گروه‌های مخالفین با سوریه به دو گروه سیاسی و نظامی تقسیم می‌شوند؛ به غیر از ایران، روسیه، عراق بیشتر کشورها در تلاش‌ هستند که دولت بشار اسد را از بین ببرند و تاکنون 310 هزار نفر از مردم سوریه کشته شده‌اند.

علیرضایی در خصوص گروه‌های نظامی جنگجو در سوریه تأکید کرد: 60 گروه نظامی شناسنامه‌دار در سوریه در حال جنگ هستند که در کشور ما فقط داعش و النصره بیشتر شناخته شده‌اند، اما همه این 60 گروه نظامی علیه سوریه می‌جنگند.

وی بیان کرد: مدافعان حرم زیر پرچم جمهوری اسلامی در قالب لشکر فاطمیون افغانستان، لشکر زینبیون پاکستان، لشکر سیدالشهدا از عراق و حزب‌الله لبنان به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی از سوریه دفاع می‌کنند.

 مشاور بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: آنهایی که می‌گویند چرا به سوریه نیرو اعزام می‌کنید و فقط امنیت کشور خود را مد نظر داشته باشند، حداقل مزیت رفتن به سوریه حفظ امنیت خودمان است که اصفهان تا به حال با افتخار 24 شهید مدافع حرم را تقدیم راه حضرت زینب(س) کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن