ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4392
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
  • 535 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهید مدافع حرم «محمد آژند» برگزار شد

یادواره شهید مدافع حرم «محمد آژند» برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، در ابتدای این مراسم دکتر غلامرضا کریمی دبیر یادواره با تجلیل از اقدام شایسته جوانان ایرانی در دفاع از حرم حضرت زینب(س)، زنده نگاه داشتن عصاره جریان مقاومت در جهان اسلام را مدیون خون شهدای مدافع حرم دانست. وی ضمن بیان حمایت […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، در ابتدای این مراسم دکتر غلامرضا کریمی دبیر یادواره با تجلیل از اقدام شایسته جوانان ایرانی در دفاع از حرم حضرت زینب(س)، زنده نگاه داشتن عصاره جریان مقاومت در جهان اسلام را مدیون خون شهدای مدافع حرم دانست.

وی ضمن بیان حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم سوریه و عراق افزود: با توجه به اهمیت دفاع از محور مقاومت در کشور سوریه، حضور جمهوری اسلامی ایران در آن کشور، حضوری برای دفاع از اسلام ناب است. علاوه بر این چون انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها دچار هجمه استکبار و صهیونیست ها شده، جمهوری اسلامی وظیفه خود می داند که در سوریه بنا به درخواست دولت این کشور برای فعالیت های مستشاری حضور داشته باشد.

یادواره شهید دانشجوی بسیجی محمد آژند برگزار شد
در ادامه دکتر پورموسوی مشاور شهردار به قرائت پیام دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران پرداخت. در این پیام آمده که امروز جهانی تحت تاثیر گفتمان واژه «شهید مدافع حرم و حریم انقلاب اسلامی» بوده و به نظاره نشسته است؛ چگونه جبهه اسلام ناب «جهاد و عرفان و عروج» را به هم می آمیزند. آری؛ امروز جهان و جهانیان به مدد جهاد ایثار مردان مردی چون شهید آژند، تفاوت «شوری افراط» و « تلخی تفریط» و «اصالت شیرینی و حلاوت اسلام ناب» را درک می کنند.
سپس محمدرضا حسینی¬بای خبرنگار صدا و سیما در سوریه با اشاره به لزوم مطرح کردن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به خصوص برای نسل جوان گفت: درست است که مشکلات اقتصادی زیادی در کشور داریم اما نمی¬توان امنیت را با چیز دیگری مقایسه کرد. امنیت یک نعمت بزرگ است که آن را مدیون شهدای بزرگوار هستیم. از این¬رو باید نسل جوان هر چه بیشتر با دلاورمردی این بزرگواران آشنا شوند.

در ادامه سردار حسین اسداللهی فرمانده لشکر 27 محمدرسول الله(ص) با مرور خاطرات شهدای مدافع حرم، دفاع از سوریه و حریم حرم را استمرار مقوله آرمان امام و صدور انقلاب اسلامی دانست.

یادواره شهید دانشجوی بسیجی محمد آژند برگزار شد
وی جلوه بارز تحقق صدور انقلاب اسلامی را صحنه دفاع از سوریه تعریف کرد و گفت: حضور فاطمیون به عنوان اولین مدافعین حرم از کشور افغانستان، زینبیون یعنی مدافعین از پاکستان، حیدریون یعنی عراقی های مدافع حرم، حرب الله و حضور پررنگ ایرانیان نماد بارز صدرو انقلاب اسلامی ایران است.

سپس حسین آزند، پدر شهید با اظهار تاسف از برداشت اشتباه عده ای مبنی بر دریافت وجوه نقدی در قبال ماموریت های مدافعین حرم در سوریه گفت: هدف شهید آژند و امثال او دریافت پول نبوده بلکه آنچه آنها را به این مسیر دشوار ترغیب کرده حفظ آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی بوده است.

بر اساس این گزارش شهید محمد آژند دانشجوی رشته مدیریت مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی در راه دفاع از مظلوم، حریم اسلام و حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیه در حلب سوریه به شهادت رسید که هنوز پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز به میهن بازنگشته است.این یادواره با هدف حفظ آرمان‌های انقلاب، نظام و ارزش‌های اسلامی، حرکت در راستای بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری، لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و اقدام ارزشمند آن‌ها در محافظت خارج از مرزهای کشور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و دانشجویان به همت مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی برگزار شد.

یادواره شهید دانشجوی بسیجی محمد آژند برگزار شد
در پایان این مراسم با رونمایی از المان پایگاه بسیج دانشجویی مرکز به نام شهید محمد آژند و اهدای مدرک تحصیلی شهید به خانواده بزرگوارش از آنها تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن