ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4473
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده نخستین شهید مدافع حرم در استان لرستان تجلیل شد

خانواده نخستین شهید مدافع حرم در استان لرستان تجلیل شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، همزمان با نخستین جشنواره راهیان‌نور لرستان از خانواده "محرم ترک" نخستین شهید مدافع حرم استان لرستان تجلیل شد. سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره که در سالن جلسات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد اظهار داشت: اردوهای راهیان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، همزمان با نخستین جشنواره راهیان‌نور لرستان از خانواده "محرم ترک" نخستین شهید مدافع حرم استان لرستان تجلیل شد.

سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره که در سالن جلسات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد اظهار داشت: اردوهای راهیان نور سبب شد فرهنگ جهاد، مبارزه، ایثار و تفکر بسیجی در کشور زنده بماند و آرمان‌های امام(ره) مدنظر باشد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در این مراسم راجع به بحث نفوذ مباحثی مطرح شد تا این جنگ نرم را سامان دهیم و نگرش جوانان را تغییر دهیم تا برنامه‌ مقابله با آن را مدنظر داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اگر مراقبت و صیانت انجام نشود استحاله‌ای که بدخواهان نظام در پی آن هستند تحقق پیدا می‌کند و محتوایی که ما در مسیران حرکت می‌کردیم، تهی می‌شود.

حسینی به تجلیل از خانواده اولین شهید مدافع حرم لرستان اشاره کرد و گفت: ما نیز باید یاد این عزیزان که در سوریه و دمشق برای دفاع از مکتب اهل‌بیت (ع) و در برابر تکفیری‌ها و داعشی‌ها به شهادت رسیدند را گرامی بداریم چراکه اگر دشمن فرصت پیدا کند به ما نیز هجمه وارد می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن