ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5242
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده شهدای مدافع حرم هیچ سستی در اراده خود ندارند

خانواده شهدای مدافع حرم هیچ سستی در اراده خود ندارند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، علی نجفی امشب در مراسم وداع با شهید مدافع حرم حبیب‎الله (بهمن) قنبری که در مصلی این شهرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) می‌فرمایند: هر چه ملت ما را بکشید ملت ما زنده‌تر و بالنده‌تر می‎شود. وی افزود: امروز […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، علی نجفی امشب در مراسم وداع با شهید مدافع حرم حبیب‎الله (بهمن) قنبری که در مصلی این شهرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) می‌فرمایند: هر چه ملت ما را بکشید ملت ما زنده‌تر و بالنده‌تر می‎شود.

وی افزود: امروز به استکبار جهانی اعلام می‌کنیم هر چقدر عزیزان ملت شهیدپرور مازندران و ایران اسلامی را به شهادت برسانید، نیروهای بالنده‌تری را دوباره تقدیم اسلام و انقلاب می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر بیان کرد: خانواده مدافعان حرم ما با شهادت فرزندان و عزیزان خود هیچ ضعفی در درون و هیچ سستی در اراده خود  نسبت به اسلام راه ندادند و با افتخار بر فرزندان خود لباس رزم می‎پوشانند.

نجفی با بیان اینکه این دو شهید بهشهری و 13 شهید مازندران به آرزوی خود رسیدند، گفت: در روز ولادت امام حسین(ع) که روز پاسدار است و فردا نیز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز است، این عزیزان پاسدار عیدی خود را از خدا گرفتند و به آنها می‎گوییم که این حلاوت و شربت شیرین شهادت بر شما شهدای عزیز گوارا باد.

وی اظهار کرد: خانواده شهدا، عزیزان خود را با اراده تامّ خود راهی جنگ و جبهه می‌کردند و این روحیه شهادت‌طلبی در روحیه فرزندان مازندران و بهشهر نیز موج می‌زند.

فرمانده سپاه بهشهر در پایان گفت: استکبار کور بخواند اگر بخواهد روحیه ملت ایران را دچار ضعف و سستی کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن