ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5261
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲:۱۸
  • 182 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید مدافع حرم بهشهری در دشت شقایق + عکس

شهید مدافع حرم بهشهری در دشت شقایق + عکس

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بهشهر، تصویر شهید حاج رحیم کابلی از شهدای مدافع حرم مازندرانی و اهل روستای قره‌تپه بهشهر است که 17 اردیبهشت‌ماه جاری در نبرد با تکفیری‌های داعش به فیض شهادت رسید. عکس‌های یادگاری او در دشت پُر شقایق از تصاویر زیبایی است که انسان در […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بهشهر، تصویر شهید حاج رحیم کابلی از شهدای مدافع حرم مازندرانی و اهل روستای قره‌تپه بهشهر است که 17 اردیبهشت‌ماه جاری در نبرد با تکفیری‌های داعش به فیض شهادت رسید.

عکس‌های یادگاری او در دشت پُر شقایق از تصاویر زیبایی است که انسان در یک نگاه به عظمت شهید پی می‌برد، این تصاویر توجه هر بیننده‎ای را به‌خود جلب و محو تماشای آنها می‎کند.

به‌راستی که شهدا، آلاله‌های سرخ وطن و داغدار انسان‌های مظلوم‌ هستند، آنها در هر سرزمینی که باشند، زیبایی و قداست را به زمین هدیه می‎کنند، شهدا آیه‌های صبر و استقامت و گل‌واژه‎های حقیقت و استقامت‌اند.

اگر چه پیکر مطهر او هنوز به آغوش میهن بازنگشته است، اما روح او در ملکوت اعلی و در دشت پُر شقایق رزق الهی قرار دارد.

شهید کابلی به‌دلیل ادب و برخورد خوب زبانزد دوستان و همسنگران خود بوده است، این شاخصه سبب شده تا دلاورمردی‎های او کمتر دیده شود، شهادت حق او بود، زیرا مردان حقیقت شایسته چنین مقامی هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن