ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5288
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
رزمنده ای  دیگر از ایوانکی به جمع شهدای مدافع حرم پیوست

رزمنده ای دیگر از ایوانکی به جمع شهدای مدافع حرم پیوست

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایوانکی؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان گفت: سید طاهر حسینی، رزمنده مدافع حرم، اعزامی از ایوان‌کی در استان سمنان به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.مهدی دیابی افزود: شهید والامقام، سید طاهر حسینی فرزند […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایوانکی؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان گفت: سید طاهر حسینی، رزمنده مدافع حرم، اعزامی از ایوان‌کی در استان سمنان به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.
مهدی دیابی افزود: شهید والامقام، سید طاهر حسینی فرزند سیدحسین حسینی بوده و در درگیری با تروریست‌های تکفیری و داعشی در کشور سوریه به شهادت رسید.
وی تصریح کرد: این رزمنده مدافع حرم، از استان سمنان و شهر ایوان‌کی به پیکار با تروریست‌های ضداسلامی شتافته بود که در حومه حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‌محمد (عج)  استان سمنان گفت: شهید حسینی از اتباع افغانستانی مقیم استان سمنان بوده که در قالب تیپ فاطمیون به سوریه اعزام شده بود.
دیابی افزود: برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع پیکر این شهید والامقام متعاقباً اعلام می‌شود.
انتهای پیام / د

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن