ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5296
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱:۲۷
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
قهرمانان واقعی، شهدا هستند

قهرمانان واقعی، شهدا هستند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم تقدیر از فعالان هنری و رسانه‌ای مدافع حرم با عنوان «هم‌سنگر مدافعان» شامگاه پنجشنبه 23 اردیبهشت‌ماه در حالی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد برگزار شد که در این مراسم، جمعی از فعالان رسانه‌ای در حوزه مدافعان حرم و خانواده شهدای مدافع حرم […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم تقدیر از فعالان هنری و رسانه‌ای مدافع حرم با عنوان «هم‌سنگر مدافعان» شامگاه پنجشنبه 23 اردیبهشت‌ماه در حالی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد برگزار شد که در این مراسم، جمعی از فعالان رسانه‌ای در حوزه مدافعان حرم و خانواده شهدای مدافع حرم حضور داشتند و سردار سعید قاسمی نیز سخنران این برنامه بود.

در این مراسم نویسنده کتاب «تل قرین» در جمع خانواده‌های مدافعان حرم، گفت:  به‌عنوان یک نویسنده از همه خانواده‌های مدافعان حرم می‌خواهم که حتماً خاطراتشان را ثبت و ضبط نمایند، نباید این قبیل خاطرات را دست‌کم گرفت.

مصطفی محمدی کتاب را ماندگارترین اثر فرهنگی دانست و افزود: باید خاطراتتان را ذره‌ذره بنویسید و مکتوب نمایید. من فقط یک ‌قلم‌به‌دست کوچک هستم که این درخواست را از همه شما دارم.

سید هاشم موسوی، تهیه‌کننده مستند «ملازمان حرم» نیز که مهمان دیگر این مراسم بود، گفت: ما مستندسازها همه حرف‌ها و پیاممان را در مستندهایمان می‌زنیم. اما بهترین حرفم در حال حاضر این است که باید همواره به شهدای عزیزمان احترام بگذاریم. بابت همه کم‌کاری‌هایمان نسبت به شما و شهدایتان نیز شرمنده‌ایم.

سازنده مستندهای «شیخ صباح» و «تنها میان طالبان» نیز پس از ادای احترام به شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: برای من حضور در این جمع بسیار سخت است؛ چراکه بسیاری از شما یا عزیزی را در راه دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) از دست داده‌اید و یا اینکه چشم‌انتظار عزیزانتان هستید.

محسن اسلام‌زاده گفت: به‌راستی قهرمانان واقعی آن‌ها هستند و باید از آن‌ها تقدیر شود، نه ما.

خالق تابلوهای نقاشی «مدافعان حرم» و «سردار سلیمانی» نیز یکی دیگر از فعالان رسانه‌ای بود که در مراسم حضور داشت.

حسن روح‌الامین گفت: حس می‌کنم کسانی که شایسته تقدیر هستند، خانواده محترم شهدای مدافع حرم هستند.

مستندساز مشهدی و خالق آثار «فاستقم» و «شهید فاتح» نیز در این مراسم به مقام شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد.

محمدمهدی خالقی پس از عرض ارادت به محضر شهدا بیان کرد: حرفی ندارم جز اینکه از همه خانواده‌های شهدای مدافع حرم بخواهم تا برای ما نیز دعا کنند.

حضور پدر شهید نصرالله برهانی با همان دستگاه گلاب‌پاش معروفش نیز از نکات جالب توجه این مراسم بود. فضل‌الله برهانی گفت: تمامی این جنگ‌ها در گوشه و کنار دنیا به این خاطر است که دشمنان ما می‌خواهند امانت حضرت زهرا (س) حفظ نشود. باید به مادرانی که چنین فرزندانی را تربیت کردند، درود فرستاد.

وی افزود: فرزندان آن‌ها سینه‌هایشان را در مقابل دشمنان حضرت زهرا سپر کردند تا امانت ایشان حفظ شود و به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

پخش مستند «ابو حامد» به کارگردانی هادی نعمت‌اللهی در حضور همسر و پسر شهید علیرضا توسلی (ابو حامد) از جمله برنامه‌های اجرا شده در مراسم «هم‌سنگر مدافعان» بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن