ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5562
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
  • 273 بازدید
  • ارسال توسط :
فرهنگ عاشورایی، رمز پیروزی رزمندگان و ملت ایران در دفاع مقدس بود

فرهنگ عاشورایی، رمز پیروزی رزمندگان و ملت ایران در دفاع مقدس بود

سرهنگ پاسدار رضا سامی، روز شنبه در آیین تجلیل از جانبازان مدافع حرم ارتشی این شهرستان افزود: پیروزی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و اقتدار کنونی نظام اسلامی همه به برکت خون شهدا، هدایت های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و مجاهدت های رزمندگان است.وی اظهار کرد: ولایتمداری و بصیرت ملت ایران […]

سرهنگ پاسدار رضا سامی، روز شنبه در آیین تجلیل از جانبازان مدافع حرم ارتشی این شهرستان افزود: پیروزی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و اقتدار کنونی نظام اسلامی همه به برکت خون شهدا، هدایت های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و مجاهدت های رزمندگان است.
وی اظهار کرد: ولایتمداری و بصیرت ملت ایران همواره زمینه ساز قدرت، رشد، اقتدار و تعالی نظام و انقلاب اسلامی بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به مجاهدت های مدافعان حرم در دفاع از ارزش های اسلامی یادآور شد: این رزمندگان با تاسی از نهضت سرخ عاشورا و الهام از تعالیم اسلامی و انقلابی، به فرمان رهبر معظم انقلاب، پشت دشمن مستکبر و مزدوران فریب خورده تکفیری را به خاک می رسانند.
سامی، ادامه داد: عامل پیروزی مدافعان حرم و ایستادگی غرورآفرین آن ها در برابر دشمنان، تکفیری ها و حامیان آن ها، در سایه تکیه بر ولایتمداری و ارزش های اسلامی است.
وی گفت: اکنون دشمن به دنبال تضعیف و از بین بردن قدرت ولایت فقیه، فرهنگ عاشورایی و فرهنگ مهدوی به عنوان سه عامل مهم ماندگاری نظام مقدس اسلامی و جایگزینی آن ها با غرب زدگی و گرایش به قدرت های پوشالی است.
سامی، افزود: نظام استکبار درصدد تضعیف و مخدوش کردن تفکر بسیجی و ارزش های اعتقادی در بین جوانان بوده و ولایتمداری و بصیرت آحاد مردم، سد محکمی در برابر این توطئه هاست.
فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز در این آیین گفت: وظیفه ما در زمان کنونی در برابر تهدیدهای دشمنان، تبعیت از ولایت و رهبری و ترویج تفکر جهادی در بین جوانان و رزمندگان است.
امیر سرتیپ دوم احمد ولی نژاد، افزود: رزمندگان مدافع حرم نیز با تکیه بر ولایت فقیه و با تاسی از فرهنگ غنی عاشورا و روحیه جهادی در راه از بین بردن غده های سرطانی استکبار و صهیونیسم جهانی و مزدوران آن ها تلاش می کنند.
وی یادآوری کرد: جهاد در راه خدا به عنوان ارزش و عبادتی بزرگ و زکات شجاعت و عبودیت در برابر پروردگار است.
در این آیین از کیوان حامد زرگری و امیر جباری مدافعان حرم ارتشی این شهرستان که در سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل شده بودند، تجلیل شد.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
8023/6183

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن