ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5725
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۲
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین سالگرد شهادت شیرمرد دجیل در اهواز برگزار می‌شود

نخستین سالگرد شهادت شیرمرد دجیل در اهواز برگزار می‌شود

سید روح‌الله نوری، در گفت‌وگو با خبرنگار تسینیم در اهواز اظهار داشت: نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم اهواز با حضور خانواده‌های معظم شهدا با عنوان «شیرمرد دجیل» برگزار می‌شود. وی افزود: این برنامه روز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه امسال مقارن با 19 شعبان المعظم سال 1437 هجری […]

سید روح‌الله نوری، در گفت‌وگو با خبرنگار تسینیم در اهواز اظهار داشت: نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم اهواز با حضور خانواده‌های معظم شهدا با عنوان «شیرمرد دجیل» برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه روز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه امسال مقارن با 19 شعبان المعظم سال 1437 هجری قمری بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد و مردم خوزستان یاد این شهید مدافع حرم را گرامی‌ می‌دارند.

فرزند شهید سید جاسم نوری در ادامه عنوان کرد: نخستین سالگرد شهادت شیردمرد دجلیل در مسجد شهدا واقع در اهواز، کوی جمهوری اسلامی (آخر آسفالت)، کوی مشعلی، خیابان فرعی دوم برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین سالگرد شهادت شیردمرد دجلیل سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان سخنرانی می‌کند و حاج رضا نبوی نیز به مداحی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

نوری ادامه داد: مجری برنامه عبدالغفوری شیری است و قرای بین‌المللی قاسم مقدم نیز با صدای دلنشین خود به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سید کریم موسوی دیگر قاری بین المللی به ابتهال‌خوانی می‌پردازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به صورت کوتاه شهید سید جاسم نوری را معرفی کرد و گفت: این شهید به عنوان آخرین فرزند خانواده سید جابر در پانزدهمین روز از اسفند ماه سال 1346 هجری شمسی در حمیدیه خوزستان پای به عرصه گیتی نهاد.

فرزند شهید سید جاسم نوری خاطرنشان کرد: پس از هجوم تکفیری ها به سوریه و عراق پدرم به نبرد با آنها پرداخت و در روز پنج شنبه هفتم خرداد ماه سال 1394 هجری خورشیدی، در شهر الرمادی عراق مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان در مدینه الطب بغداد به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن