ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5827
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
قطعه موسیقی «مدافع عشق» رونمایی شد

قطعه موسیقی «مدافع عشق» رونمایی شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز در همایش بزرگ «اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (ع)» در شاهرود، از قطعه موسیقی «مدافع عشق» به یاد شهدای مدافع حرم رونمایی شد. این قطعه موسیقی در این مراسم توسط خواننده اثر، مقداد ایاز در اجتماع بزرگ پیشکسوتان و رزمندگان عرصه ایثار و […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز در همایش بزرگ «اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (ع)» در شاهرود، از قطعه موسیقی «مدافع عشق» به یاد شهدای مدافع حرم رونمایی شد.

این قطعه موسیقی در این مراسم توسط خواننده اثر، مقداد ایاز در اجتماع بزرگ پیشکسوتان و رزمندگان عرصه ایثار و شهادت اجرا شد.

مقداد ایاز که فرزند جانباز شیمیایی 20 درصد، غلامرضا ایاز و از فرزندان برومند شهرستان شاهرود بوده، با معرفی این اثر موسیقایی گفت: ترانه‌سرای این اثر، مهدی اسماعیلی و آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده آن، عرفان ملکی است.

وی افزود: این اثر موسیقایی را به همه شهدا به‌خصوص شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنیم که مظلومانه در دفاع از اسلام و حرم اهل‌بیت (ع) شهید می‌شوند.

ایاز با تقدیر از فرماندهی و مسؤولان سپاه ناحیه شاهرود بیان کرد: مسؤولان پشتیبانی لازم را از ما کردند و اولین موسیقی در باب امر به معروف و نهی از منکر در کشور نیز به همت همین افراد ساخته و در شاهرود رونمایی شد.

موسیقی «مدافع عشق» در یادبود شهدای مدافع حرم استان سمنان ساخته شده است و برای نخستین بار در این همایش توسط خواننده انقلابی اثر، مقداد ایاز اجرا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن